SNS

Beantwoord

Antwoordnummer vs. postbusnummer bij retourneren poststukken

  • 21 december 2011
  • 2 Reacties
  • 15456 Keer bekeken

Hallo,Bij het invullen van formulieren moeten sommige uitgeprint worden en dan ondertekend worden terug gestuurd.Bij de ene naar een Antwoordnummer (gratis) en bij de andere naar een Postbus (Kost geld :)). Waarom is dit eigenlijk, het komt tenslotte toch altijd bij het zelfde terecht?
icon

Beste antwoord door SNS Webcare 28 december 2011, 10:16

Beste Memphis83,

We hebben inmiddels een antwoord op je vraag over de postverzending gekregen. Als een klant een nieuw product of dienst aanvraagt, zit de post die geretourneerd moet worden "inbegrepen". Als de klant zelf een wijziging doorgeeft, wordt deze verstuurd naar een postbusnummer. De klant betaalt dan zelf de kosten voor verzending.

Momenteel werken we er hard aan om zoveel mogelijk processen te digitaliseren. Op deze manier worden formulieren ingescand en per e-mail verstuurd. Dit werkt dan sneller, efficienter en goedkoper. Dit zal niet op korte termijn worden doorgevoerd, maar stap voor stap zullen we steeds meer processen digitaliseren.

Met vriendelijke groet,

Mariella
SNS Bank Webcare
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Memphis83,

We hebben je vraag intern uitgezet. We begrijpen dat de verschillende manier van opsturen vragen oproept. Zodra we een antwoord krijgen, geven we je een terugkoppeling. Fijne feestdagen alvast!

Met vriendelijke groet,

Mariella
SNS Bank Webcare
Beste Memphis83,

We hebben inmiddels een antwoord op je vraag over de postverzending gekregen. Als een klant een nieuw product of dienst aanvraagt, zit de post die geretourneerd moet worden "inbegrepen". Als de klant zelf een wijziging doorgeeft, wordt deze verstuurd naar een postbusnummer. De klant betaalt dan zelf de kosten voor verzending.

Momenteel werken we er hard aan om zoveel mogelijk processen te digitaliseren. Op deze manier worden formulieren ingescand en per e-mail verstuurd. Dit werkt dan sneller, efficienter en goedkoper. Dit zal niet op korte termijn worden doorgevoerd, maar stap voor stap zullen we steeds meer processen digitaliseren.

Met vriendelijke groet,

Mariella
SNS Bank Webcare

Reageer