SNS

Beantwoord

Declaratie bouwdepot werkt niet.

  • 12 juli 2020
  • 6 Reacties
  • 1177 Keer bekeken

Ik ontvang continu een foutmelding wanneer wij een declaratie op ons bouwdepot indienen. Geeft keer op keer aan dat het niet gelukt is en dat we het later nog maar eens moeten proberen. Deze tekst staat in een rode balk. Het zijn gewoon standaard PDF files. Wat ik nog meer verbazingwekkend vind is dat je geen declaratie kan indienen met je SNS app. Foto maken van de bon uploaden en klaar.

icon

Beste antwoord door Iris SNS 15 juli 2020, 17:28

Goedemiddag @Roel Geelen, goed dat je aan de bel trekt. Het klopt dat er een storing was waardoor niet alles werkte zoals je gewend bent. Als het goed is kun je nu weer een declaratie indienen. Ben je zo geholpen?

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag @Roel Geelen, goed dat je aan de bel trekt. Het klopt dat er een storing was waardoor niet alles werkte zoals je gewend bent. Als het goed is kun je nu weer een declaratie indienen. Ben je zo geholpen?

@Iris SNS, wat ik me afvraag is waarom een reactie op deze melding 3 dagen moet duren en waarom is deze storing niet direct gemeld in “Community > SNS Producten & Diensten >
Waarschuwingen, Storingen & Veilig Bankieren

 

Reputatie 3
Badge

Hoi @eRik19 daar geef ik graag antwoord op. We proberen met de moderators de community zo goed mogelijk bij te houden, maar op sommige dagen is er niemand van ons aanwezig om een antwoord te geven en daarnaast zijn sommige storingen lastiger te signaleren omdat minder klanten er (gelukkig) hinder van ondervinden. Als iets niet lukt, is het slim om ons te bellen, te mailen of via WhatsApp hier vragen over te stellen. Via deze kanalen zijn we 6 dagen per week bereikbaar van 8 tot 21 uur. Sorry voor het ongemak en terecht dat je dit vraagt.

Daarmee zadel je de klant dus op met de problemen binnen de SNS-organisatie. Moet de klant weten welke de prioriteitsvolgorde is van de kanalen.Zwak argument.

Hoi @eRik19 daar geef ik graag antwoord op. ...Als iets niet lukt, is het slim om ons te bellen, te mailen of via WhatsApp hier vragen over te stellen. Via deze kanalen zijn we 6 dagen per week bereikbaar van 8 tot 21 uur. ...

@Sanne-K SNS , ja dit valt me al een paar maanden op, het is niet enkel door de vakantietijd. Dus het gebruikt van sociale media is aan het kantelen, en jullie als mods volgen dat patroon? Misschien wel goed om dat te melden in b.v. “Community > Algemeen > Over SNS Community > Het SNS team stelt” zich voor of een ander sticky topic. Iets van “De SNS klant wordt geadviseerd om bij dringende zaken contact te op te nemen via telefoon, e-mail, whatsapp of via een SNS winkel” oid. 

Reputatie 3
Badge

Door de vakantietijd is het nog meer schipperen dan anders aangezien veel moderators naast de community ook bij het centraal klantteam zitten. Hierdoor heb je verschillende werkzaamheden en heb je niet iedere dag zicht op de community. Het is goed om te weten dat ik het signaal heb gelezen in meerdere topics en dat we hier actie op hebben genomen. Je tip neem ik daarnaast ook mee. Dank.

Reageer