SNS

Beantwoord

Geen reactie na e-mail contactformulier

  • 26 januari 2012
  • 8 Reacties
  • 11953 Keer bekeken

Beste heer ....,
Bedankt voor uw vraag of opmerking.
Wat gebeurt er nu?
U krijgt op werkdagen binnen 24 uur een reactie.
Heeft u nog vragen? Stel uw vraag op snsbank.nl of bel 0900 ? 18 50 (lokaal tarief).
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
P.S. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt niet reageren met antwoord/reply.



Aldus een bevestigingsmailtje, nadat ik het afgelopen weekend probeerde een einddatum aan te brengen in een doorlopende periodieke overboeking. De foutmelding was steeds "onjuiste datum, datum moet minstens 1 dag na" enz. (terwijl de datum er juist stond. Opnieuw opstarten en invullen bracht ook geen oplossing). Via site dus vraag er over gesteld, met als resultaat; geen reactie en een zeer negatieve beoordeling die ik nadien kon invullen. Jammer, ik wilde graag anders voor Mijn SNS!

Hoe nu verder?

Groet,

Ben
icon

Beste antwoord door Mariella 1 februari 2012, 10:15

Hi BigBen,

Het is inderdaad vreemd dat je onze e-mail niet hebt ontvangen. Als deze e-mail niet in je spambox terecht is gekomen, kunnen we er helaas geen verklaring voor geven. Bedankt voor je tips om zeker te weten dat een mailtje is aangekomen bij een klant.

De eerste tip is erg goed, maar in praktijk blijkt dit lastiger dan het lijkt. Het e-mailen gebeurt namelijk vanuit een afzonderlijk e-mailsysteem waarin alle e-mails van klanten in terechtkomen. Vanuit dit systeem werken alle klantenservicemedewerkers. Het is hierin (nog) niet mogelijk, zoals bij Outlook o.i.d, om een bevestiging te vragen als een e-mail gelezen is. Beide tips worden in ieder geval doorgeven aan de verantwoordelijke voor het e-mailverkeer. Blijf vooral meedenken 😃
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Stefan,
Bedankt voor uw reactie. Je krijgt uiterlijk binnen twee werkdagen antwoord van ons.
Heeft u nog vragen? Stel uw vraag op snsbank.nl of bel 0900 ? 18 50 (lokaal tarief).
Met vriendelijke groet,
SNS Bank


@BigBen: naar aanleiding van jouw vraag, schoot mij ineens te binnen dat ook ik nog een antwoord tegoed heb n.a.v. een vraag die ik 30 december heb gesteld aan de SNS klantenservice over een (andere) bug in Mijn SNS. Normaal gesproken krijg ik altijd netjes antwoord als ik via de SNS site in het e-mail formulier een vraag stel. Alleen na het bovenstaande bevestigingsbericht heb ik niets meer van SNS vernomen. Nu is het geen schokkend probleem, maar toch... Is er misschien iets mis met het call registratiesysteem binnen SNS?
Reputatie 3
Badge +1
Ha beide heren,

Allereerst excuses dat jullie nog geen antwoord hebben gekregen op jullie vragen.

@BigBen We zijn gelijk op onderzoek uitgegaan en hebben inmiddels je e-mail en het antwoord gevonden. Je hebt op 24-01-2012 een reactie ontvangen van ons. Is het mogelijk dat deze misschien in je spambox is binnengekomen? We sturen de e-mail nogmaals naar je.

@Stefan Jouw e-mail hebben we niet terug kunnen vinden. Kunnen we je nog helpen met je vraag? We hebben jullie meldingen in ieder geval doorgegeven aan onze e-mailers.
Ha beide heren, Allereerst excuses dat jullie nog geen antwoord hebben gekregen op jullie vragen. @BigBen We zijn gelijk op onderzoek uitgegaan en hebben inmiddels je mail en het antwoord gevonden. Je hebt op 24-01-2012 een reactie ontvangen van ons. Is het mogelijk dat deze misschien in je spambox is binnengekomen? We sturen de e-mail nogmaals naar je. @Stefan Jouw e-mail hebben we niet terug kunnen vinden. Kunnen we je nog helpen met je vraag? We hebben jullie meldingen in ieder geval doorgegeven aan onze e-mailers.


Inderdaad net email gehad. Eerder niet ontvangen (in spambox? Hoezo? SNS berichten spam? Zou ik daar niet inkijken? Ik bedoel maar, is al snel de opmerking die wordt geplaatst indien ....).

Helaas moet ik blijven mopperen. Antwoord voorzien van opmerking; bellen naar 0900... (kan dus niet vanuit DE) of antwoorden op mailtje (noreply@...).

Verwarrend is het dus wel..

Ik krijg uitleg hoe een periodieke overboeking in te richten, was dus niet mijn vraag!!

Groet,

Ben

Reputatie 3
Badge +1
@BigBen Sorry het was niet onze bedoeling om je af te schepen met de spambox. Het gebeurt nog wel eens, vandaar de vraag. Als je nog geen antwoord hebt gehad op je vraag, zoeken wij dit graag voor je uit.
@BigBen Sorry het was niet onze bedoeling om je af te schepen met de spambox. Het gebeurt nog wel eens, vandaar de vraag. Als je nog geen antwoord hebt gehad op je vraag, zoeken wij dit graag voor je uit.


Hoi Tineke,

Oplossing gevonden! Ik wilde een bestaande doorlopende opdracht wijzigen en alsnog voorzien van een einddatum (dus verplicht een dag na de overboeking). Dat leek te lukken. Ik kreeg een venster met de juiste data maar met de melding dat de datum niet juist was "moet een dag na de overboeking zijn". Ik kon de data echter niet meer aanpassen. Per ongeluk schrolde ik het beeld iets naar onderen, waardoor de eerste regels van het venstertje ook te lezen waren. En wat stond daar? In ´t kort: eerst oude opdracht stoppen en dan nieuwe eenmalige opdracht maken!

Conclusie; Geen optie geven voor (data) wijzigen of venster aanpassen en meteen melden dat niet gewijzigd kan worden!

Ik ben natuurlijk niet voor niets lid van de community en wil dus graag het "naadje van de kous weten". Ik vraag mij dus af waarom niet binnen 24u op werkdagen is gereageerd? En waarom het mailtje alsnog wel boven water is gekomen? En waarom dat niet is "opgevallen" dat deze nog niet beantwoord was?

Groet,

Ben

Reputatie 3
Badge +1
Hi BigBen,

Heb je een goed weekend gehad? Fijn dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden. We zijn ons bewust dat er leden op de community zijn die het "naadje van de kous" willen weten, hier zijn we juist erg blij mee. Om op je e-mail terug te komen, het vreemde is dat we in het e-mailsysteem zien dat je op 24-01-2012 om 08:21 uur hier antwoord op hebt gekregen. Vandaar dat we ook vroegen of de e-mail misschien in je spambox was terechtgekomen.
Hi BigBen, Heb je een goed weekend gehad? Fijn dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden. We zijn ons bewust dat er leden op de community zijn die het ?naadje van de kous? willen weten, hier zijn we juist erg blij mee. Om op je e-mail terug te komen, het vreemde is dat we in het e-mailsysteem zien dat je op 24-01-2012 om 08:21 uur hier antwoord op hebt gekregen. Vandaar dat we ook vroegen of de e-mail misschien in je spambox was terechtgekomen.


Hoi Tineke, Dank voor je reactie. Blijft dan mistig hoe het komt dat het zo is gelopen. Bij een niet zo erg actieve klant zou deze na zoiets mogelijk afhaken/negatief berichten over helpdesk.

Zijn (door mij) 2 dingen nog over te zeggen.

zet bij het verzenden van de mailtjes "vraag om bevestiging dat het mailtje is gelezen" aan. Zodat de helpdesk weet dat het ontvangen/gelezen is. Anders mailtje met vraag of men tevreden is.

stuur na ... (2?) dagen een (automatisch) mailtje of het antwoord voldoende was (oid)

Groet,

Ben

Hi BigBen,

Het is inderdaad vreemd dat je onze e-mail niet hebt ontvangen. Als deze e-mail niet in je spambox terecht is gekomen, kunnen we er helaas geen verklaring voor geven. Bedankt voor je tips om zeker te weten dat een mailtje is aangekomen bij een klant.

De eerste tip is erg goed, maar in praktijk blijkt dit lastiger dan het lijkt. Het e-mailen gebeurt namelijk vanuit een afzonderlijk e-mailsysteem waarin alle e-mails van klanten in terechtkomen. Vanuit dit systeem werken alle klantenservicemedewerkers. Het is hierin (nog) niet mogelijk, zoals bij Outlook o.i.d, om een bevestiging te vragen als een e-mail gelezen is. Beide tips worden in ieder geval doorgeven aan de verantwoordelijke voor het e-mailverkeer. Blijf vooral meedenken 😃

Reageer