SNS

Beantwoord

Heeft de SNS Winkel een eigen telefoonnummer?

  • 14 oktober 2015
  • 2 Reacties
  • 10112 Keer bekeken

pak me toetsenbord er wel even bij
dat schrijft iets makkelijker dan met dat stokje van jou
maar ben met je eens dat het alweer even geleden is dat ik wat heb laten horen
maar ik heb wel een vraagje voor je
waarom is het dat de winkelfilialen geen eigen telefoonnummer hebben (openbaar nummer wat je in telefoongids kan vinden)
nu kan ik alleen het nummer van Utrecht vinden
ik vraag dit niet omdat ik die mensen niet aardig vindt (tegengestelde is waar) maar ik had een afspraak met de winkel in alphen a/d rijn maar kon die door omstandigheden niet nakomen
ik wilde hen bellen om afspraak te verzetten
aangezien zij niet in de gids stonden heb ik Utrecht gebeld en zij hebben door gegeven aan alphen mij even te bellen
dat is gebeurt en ik kreeg een mailadres om nieuwe afspraak te maken (zodra de omstandigheden anders waren dan nu)
met mijn domme kop heb ik die mail weer verwijderd en ben ik dus dat adres weer kwijt
ik weet het das niet slim,,,, maar ja ik doe wel eens domme dingen
vandaar de vraag
is er ergens een plek waar ik contactadressen/ telefoonnummers kan vinden om een filiaal te bereiken of kan dit enkel via het hoofdkantoor



heel verhaal maar geeft weer iets stof tot gesprek toch ??
maar ik ben nog net zo blij als de eerste dagen bij SNS en ben nog steeds een ZEER tevreden klant
icon

Beste antwoord door Esther 15 oktober 2015, 17:23

Hoi schuttertje, eigenlijk alleen maar goed nieuws: je bent een ZEER tevreden klant (hulde!) en je wil graag persoonlijk de afspraak verplaatsen. Fijn hoor. De reden dat onze winkels telefonisch niet bereikbaar zijn, is omdat er vaak maar één medewerker in de winkel staat en deze medewerker staat er voor het persoonlijke contact. Dus als er klanten binnenkomen, is het niet fijn als zij niet persoonlijk benaderd kunnen worden doordat de enige medewerker aan de telefoon zit.

Mijn collega's van de klantenservice sturen je met alle goede wil graag nogmaals het mailtje toe als je ze nog een belletje geeft. Ik snap dat het logischer lijkt om de lijntjes kort te houden, maar op deze manier houden we het contact overzichtelijk en persoonlijk 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Volgens mij gaat allllllllleeeessssss via dat 030 nummer schuttertje. Welkom trouwens. Die gasten in Utrecht kunnen je doorverbinden. Het mailtje dat je verwijderd hebt kan misschien nog bij je verwijderde items (mapje staan) overigens..

Wanneer je webmail hebt kan je rechtstreeks via internet inloggen en wanneer er op je computer geen berichten van de server verwijdert worden (instelling) kan je je e-mail ook nog via webmail terughalen door in te loggen via webmail van je provider (upc etc.)
Hoi schuttertje, eigenlijk alleen maar goed nieuws: je bent een ZEER tevreden klant (hulde!) en je wil graag persoonlijk de afspraak verplaatsen. Fijn hoor. De reden dat onze winkels telefonisch niet bereikbaar zijn, is omdat er vaak maar één medewerker in de winkel staat en deze medewerker staat er voor het persoonlijke contact. Dus als er klanten binnenkomen, is het niet fijn als zij niet persoonlijk benaderd kunnen worden doordat de enige medewerker aan de telefoon zit.

Mijn collega's van de klantenservice sturen je met alle goede wil graag nogmaals het mailtje toe als je ze nog een belletje geeft. Ik snap dat het logischer lijkt om de lijntjes kort te houden, maar op deze manier houden we het contact overzichtelijk en persoonlijk 🙂

Reageer