SNS

Jouw ervaringen met persoonlijk contact met medewerkers van banken?

  • 2 november 2010
  • 2 Reacties
  • 16148 Keer bekeken

Wat zijn jouw ervaringen met persoonlijk contact met medewerkers van banken en specifiek SNS Bank? Zijn er zaken waaraan jij je irriteert, en waardoor word je met het persoonlijk contact blij verrast?

2 reacties

Komt even goed uit dat je dit onderwerp start.

Ik heb ook een aantal zakelijke rekeningen bij SNS. Afschriften gaan naar een bepaald adres (niet de mijne). Ergens in de afgelopen periode ineens het adres en huisnummer met een toevoeging aan huisnummer? Werd dus 23 23? Naar "winkel" (moet nog steeds wennen, vooral omdat het nog steeds hetzelfde kantoor is met een iets andere inrichting) gegaan waar ik toevallig in de buurt was. Probleem voorgelegd. Dacht zal wel op formulieren end. uitlopen. Wat schets mijn verbazing; identiteits controle, controle in computer aan de hand van mijn identiteit, (stond adres wel goed) even een belletje naar. ... Geregeld!! (mogelijk hielp het omdat ik 10jr terug daar de rekeningen had geopend, maar toch; zo hoort het).

Ik zou zeggen gisteren ++ verdiend.

Groet,

Ben
Goed te horen;)

Reageer