SNS

Moderne mensen worden gestraft.

  • 4 november 2015
  • 4 Reacties
  • 7760 Keer bekeken

Beste allemaal,
Vandaag geconfronteerd met een bericht over de vergoeding van oduere klanten die hun pas kunnen inleveren om een moderne betaalpas te krijgen. ( zie home-page) Dit is een prettige zaak dat men hierover wordt geinformeerd. Wat nog leuker is voor deze klanten dat als ze de nieuwe pas willen, ze een jaar lang hun pas niet hoeven te betalen. Dat is pas mooi toch.
Maar hoe zit het dan met die mensen die e.e.a. goed geregeld hebben maar daar niet voor worden vergoed.
SNS staat midden tussen de klantewn was het toverwoord.
Of moet je dan al jaren zorgen voor hogere kosten?
Of denk ik nu zo vreemd?

Dutch1

4 reacties

Hoi dutch1,

Vreemd denk je sowieso niet; dit platform is tenslotte bij uitstek geschikt om je vragen of bedenkingen te delen. Even checken of ik je goed begrijp: SNS is druk bezig met het vervangen van de standaard betaalpassen, voor passen met de functie van contactloos betalen. Dit is dus een automatisch proces en daar hoeft de klant niet zelf actief zijn bestaande pas voor in te leveren. Wat betreft het jaar gratis SNS Betalen: dat valt onder een ander kopje en heeft niet zoveel te maken met het vervangen van de betaalpassen. Dit is een actie, om het (nog iets) aantrekkelijker te maken om naar ons over te stappen en om een betaalrekening te openen.
We spannen ons iedere dag in voor onze klanten, nieuw of bestaand. Zo wordt er onder andere veel gedaan met de input op onze community.
Ik begrijp dat je graag beloond wil worden als bestaande klant?

Geef ik zo opheldering over je punten, of doelde je ergens anders op?
De conclusie van je stellingname klinkt wat cynister ""dat ik beloond wil worden""
Ik heb op eigen verzoek de betaalpas laten vervangen. Dus het gaat niet om de beloning.
Waar het wel om gaat is een gelijkwaardige behandeling van de klanten van SNS.
Als iemand contactloos wilt betalen dan is het zijn eigen keuze, of de bank eist dit.
Je zegt zegt zelf dat "" SNS druk bezig is de passen te vervngen""quote.

En dan nu het jaar gratis klant zijn. Of is dat iets anders dan een jaar gratis SNS betalen?
Inderdaad is een ander onderwerp de marketinguitgave die moet leiden tot een groter klantenbestand.
Dag mag wat kosten natuurlijk. Maar of de keuze daaarvan indirect ten koste moet gaan van de bestaande klant is een ander verhaal.
Volgend jaar horen we mogelijk dat de kosten dermate hoog waren dat de kosten van de bankpassen worden verhoogd.
Of is dit doemdenken.
Ik vind in in ieder geval dat het binnenhalen van nieuwe klanten moet worden gedaan door zich te onderscheiden van derden banken.
En zie mijn diverse op-/bemerkingen over mijn ervaringen met SNS.
Ik ook geef een voorzet op dit forum tot een mogelijke veretering van de bankactiviteiten, en nog gratis ook.
Dus de afdeling marketing mag alleen maar blij zijn met deze lieden die mee denken. Toch?

dutch1
Badge +1
Hoi Dutch1,

Wij eisen niet van klanten dat zij contactloos te betalen, wel proberen we zo snel mogelijk de nieuwe betaalpassen te faciliteren. Zo hebben klanten in ieder geval de keuze of zij de functie contactloos betalen willen gebruiken.

We waarderen dat je meedenkt met SNS. Het is niet zo dat bestaande klanten de dupe worden van de marketingacties van nieuwe klanten.
Daarom wil ik het volgende benadrukken: voor SNS zijn nieuwe en bestaande klanten even belangrijk. Ik merk aan je reactie dat je als bestaande klant enigszins ondergewaardeerd voelt en dat vind ik jammer om te lezen.
Dank voor je reactie.
Ik begrijp goed dat je zo denkt (!!)
Vanmorgen las ik in de krant dat er een grote vlucht is naar de ""nieuwere manier "" van betalen namelijk met je mobiel.
Ik zal dit zelf niet doen hoewel ik wel de app heb van SNS.
Laten we dit item sluiten. Je weet hoe ik er over denk.

Hans MInekus (dutch1)

Reageer