SNS

Pilot serviceverlening SNS via WhatsApp

  • 26 maart 2015
  • 87 Reacties
  • 24102 Keer bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn whatsapp en dan ga ik zien of het ook handig is
wel leuk om uit te mogen proberen


Leuk Will, we zien je vragen graag tegemoet 🙂.
ik heb het ook toegevoegd
Badge +1
Hi toine,

Welkom op de community. We zien je ‘appje’ wel tegemoet 😉.

Omdat dit je eerste bericht hier is, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.
Reputatie 2
Badge +1
Omdat ik onlangs toch overstag ben gegaan en nu ook maar WhatsApp heb geinstalleerd, heb ik ook maar een eerste vraag gesteld aan het webcare team om dit kanaal uit te proberen :rolleyes:
Stefan, ik ben benieuwd wat je er van vind. Ik ben er positief over (al stond ik er in het begin enigszins sceptisch tegenover; eerlijk = eerlijk). Succes.:)
Badge +1
Omdat ik onlangs toch overstag ben gegaan en nu ook maar WhatsApp heb geinstalleerd, heb ik ook maar een eerste vraag gesteld aan het webcare team om dit kanaal uit te proberen :rolleyes:

Ik zag je vraag al binnenkomen 🙂. Ik ben net als Blacktomcat benieuwd naar je eerste ervaring.... Laat je het weten?
Reputatie 2
Badge +1
Ik zag je vraag al binnenkomen 🙂. Ik ben net als Blacktomcat benieuwd naar je eerste ervaring.... Laat je het weten?
Tibor,
Natuurlijk! Bij deze:
De reactie op een vraag via WhatsApp gaat lekker vlot. Dat is een groot voordeel, vooral als het een makkelijk te beantwoorden vraag is. Nadeel t.o.v. de community is wel dat het een individueel antwoord is. M.a.w. hij wordt niet automatisch gedeeld waardoor eventueel andere mensen met mogelijk dezelfde vraag deze zelf opnieuw moeten stellen.
Ik denk dat dit kanaal een goede toevoeging is. Het vult mogelijk een gat in serviceverlening dat tussen deze SNS community / Facebook en de telefonische klantenservice zit. 
Groeten,
Stefan
Stefan, uit je reactie kan ik opmaken dat je het een vlotte service vind; maar ik kan niet lezen of je ook een bevredigend antwoord hebt gekregen? Ik neem aan van wel, zeker als je uitgaat van: geen bericht, goed bericht.
Tot WhatsApps dan maar :)
Badge +1
Ik zag je vraag al binnenkomen 🙂. Ik ben net als Blacktomcat benieuwd naar je eerste ervaring.... Laat je het weten?
Tibor,
Nadeel t.o.v. de community is wel dat het een individueel antwoord is. M.a.w. hij wordt niet automatisch gedeeld waardoor eventueel andere mensen met mogelijk dezelfde vraag deze zelf opnieuw moeten stellen.Ik denk dat dit kanaal een goede toevoeging is.
Groeten,
Stefan


Goedemiddag Stefan,

Dank voor je feedback. Goed om te lezen dat je onze WhatsApp service een goede toevoeging vindt. Ik ben het met je eens dat anderen met dezelfde vraag niet kunnen profiteren van het antwoord. Maar zo kiest iedereen zijn of haar kanaal. En het vult zoals je zelf ook aangeeft wellicht een gat in onze serviceverlening.
Reputatie 2
Badge +1
Stefan, uit je reactie kan ik opmaken dat je het een vlotte service vind; maar ik kan niet lezen of je ook een bevredigend antwoord hebt gekregen? Ik neem aan van wel, zeker als je uitgaat van: geen bericht, goed bericht.
Tot WhatsApps dan maar :)

Dit is nu precies het punt dat ik wilde maken ;)

PS.: de vraag is overigens bevredigend beantwoord!
Ontwikkelingen gaan snel. En iedereen wil geld verdienen.
WhatsApp ontwikkelingen, Klik hier!
Groet,
Ben 🆒
Zo zie je maar weer, de buitenwereld is maar op één ding uit: jouw geld!

Reageer