SNS

Resultaten peiling Email en Klantenservice

  • 1 juni 2011
  • 1 Reactie
  • 13764 Keer bekeken

Beste Communityleden, SNS Klantenservice streeft ernaar zo snel mogelijk op e-mails te reageren. De reactietijd is echter afhankelijk van de drukte op dat moment. Daardoor kan de reactietermijn verschillen van een uur als het rustig is, tot twee werkdagen als het erg druk is. De uiterlijke reactietermijn bij SNS Klantenservice op e-mails staat vastgesteld op twee werkdagen.
Ook wij, als SNS Bank Webcare, streven ernaar om waar nodig binnen twee werkdagen te reageren op online uitingen. Met vriendelijke groet,
SNS Bank Webcare

1 reactie

De afgelopen paar weken hebben jullie in de peiling kunnen aangeven hoelang je maximaal wilt wachten op antwoord als je een email stuurt naar de SNS klantenservice.In totaal hebben 20 leden op deze peiling gestemd. De resultaten van deze peiling zijn:

- 10% wil binnen een uur antwoord;
- 20% vindt maximaal een halve dag;
- 45% wil binnen 1 dag een respons;
- 20% verwacht een respons binnen 2 dagen;
- 5% weet het niet/heeft geen mening

Hartstikke bedankt voor het uitbrengen van jullie stem. Er staat een nieuwe peiling op de home page. Dit keer vragen we ons af of jij vindt dat de SNS Bank zichtbaar om haar klanten geeft. Laat ons je mening weten! Naast je stem, kun je hier natuurlijk ook een langere reactie achterlaten.

Dankjewel en groetjes,

Stefanie

Reageer