SNS

SNS Bank 24 uur per dag bereikbaar?

  • 22 november 2010
  • 16 Reacties
  • 15196 Keer bekeken

Onlangs bleek uit een poll op deze community dat 30% vindt dat SNS Bank 24 uur per dag bereikbaar zou moeten zijn. Vind jij dat ook? Zo ja, wat zijn voor jou de belangrijkste redenen hiervoor?

16 reacties

Ik denk niet dat dit nodig is. De openingstijden misschien verruimen is al voldoende (zaterdag wat langer en zondag wellicht)? Blokkeren kan toch al 24 uur per dag. En als je perse om 3 uur 's nachts informatie wilt kun je de site raadplegen.
Top, dankjewel voor je mening. Hoe denken anderen hierover?

Liz
Reputatie 4
Badge +1
ik sluit me aan bij sscfhunselaar, had dat destijds ook al in reactie op de poll gezet
Yes, klopt Sanne. Dank je.

Liz
Zoals het er staat ben ik het er wel mee eens; de SNS moet 24u per dag bereikbaar zijn. Ik wil kunnen bankieren wanneer ik dat wil. Dat kan toch 24u per dag, 7 dagen per week? 24 uur de winkels open houden lijkt mij heeeeel erg overdreven. Blijft nog 24 uur per telefoon bereikbaar. Tsja, ik weet het niet wat ik daarmee zou moeten.

Groet,

Ben
Hoi Ben,

Je bedoelt neem ik aan met 24 uur per dag en 7 dagen per week het internet.

Met 24 uur per dag telefoon bereikbaar, kun je uitleggen wat je naar verwijst als je zegt dat je niet weet wat je ermee zou moeten?

Liz
Ik gebruik internet banking al jaren. Als ik er over nadenk hoevaak ik belde of een kantoor bezocht, is dat erg weinig. Als ik er dan ook nog de dingen afhaal die eigenlijk via een aanvulling of verbetering van MijnSNS aftel, blijft er bijna niets over. Vandaar dat ik er geen (nauwelijks) enige zin er van inzie. Afschaffen is veel gevraagt, maar 24u bereikbaar kost mij waarschijnlijk veel te veel.

Groet,

Ben
Heel duidelijke beweegredenen inderdaad.

Hoe denken andere gebruikers hierover... Zou je 24-uurs service willen hebben van de klantenservice?

En waar gebruik je de SNS winkel voor?

Liz
Voor "algemene" bankzaken niet. Dus niet voor dingen die ik ook morgenmiddag kan vragen. Voor noodgevallen wel. Ik zie het nut er niet van in om om 3 uur 's nachts naar SNS te kunnen bellen.

Het bankkantoor gebruik ik voor zaken die SNS mij dicteert. Dat betekent: ik ga niet naar een bankkantoor wanneer ik het online kan regelen. Wanneer SNS aan mij laat weten dat ik iets niet via internet kan regelen, maar langs moet komen op kantoor, dan is dat dus maar zo. Maar anders, nee, zou ik er nooit komen.
Het hangt er vanaf wat eronder wordt verstaan.

Bij andere financiele dienstverleners, ABN AMRO niet uitgezonderd, bieden al enige tijd een "24 uurs service". Dit houdt in dat ze de telefoon opnemen en wanneer je een simplistische vraag over een verzekering hebt, je tijdens kantooruren moet terugbellen. Ook backoffice handelingen worden later uitgevoerd uiteraard. Ik vraag me dan dus af of het haalbaar is.
Hoi Walkinthepark,

Dank voor je bijdrage. Als je denkt aan noodgevallen waar verwijs je dan naar? En begrijp ik het goed dat je voor zulke dingen wel 24-uurs service zou willen hebben?

Stel je hebt bijvoorbeeld problemen met passen in het buitenland met een groot tijdsverschil (voorbeeldje wat even in me opkwam...)?

Liz
Hoi Emar10,

En zo'n service zoals ABN biedt, lijkt je dat wat voor SNS Bank?

Liz
24 u bereikbaar is buitengewoon prettig. Dit hoeft echter niet via de winkel en wat mij betreft behalve voor het blokkeren van passen e.d. ook niet per telefoon. Wel mag van mij de functionaliteit van het Internetbankieren worden uitgebreid zodat ik alles 24u per dag zelf kan doen. Van verzekeringen inzien tot limiet wijzigen en van incasso stopzetten tot product aanvragen. Het liefst zou ik daarbij de mogelijkheid onderzocht willen hebben de digipas als handtekening te kunnen laten fungeren. Dat scheelt printen en posten en zou voor mij mijn grootste verbeterwens zijn op dit moment!



Take
Ik denk dat er beter een afweging kan worden gemaakt in hoeverre een dienst wenselijk is in de nachturen. Ik denk zelf dat het wel zal meevallen, m.u.v. evt. vakantieperiodes en veel voorkomende problemen in vakantieperioden. Zo zou SNS er bijv. voor kunnen kiezen in vakantieperiodes de helpdesken over veel voorkomende betaalpassen/creditcard problemen 24u open te houden. Wel handig met verschillende tijden. Heb je optimale service tegen minimale kosten.
Hoi Emar10 en Takepruntel,

Dank voor jullie opmerkingen over dit onderwerp.

Het uitbreiden van de mogelijkheden online en uitgebreidere bereikbaarheid tijdens bepaalde periodes (bijvoorbeeld vakantie) klinken goed! Zal het doorgeven.

Groet Liz
Via internet is de bank al 24/7 bereikbaar, maar wat ik wel slecht vindt is dat er bij de bank(gebouwen) van de SNS bank geen geld meer gepind kan worden, maar dan moet ik naar de Hema (binnen). Hierbij ben ik dus afhankelijk van de openingstijden van de Hema.

Zeer slecht.



Gert.

Reageer