SNS

SNS-bank: steeds minder service.

  • 6 oktober 2010
  • 30 Reacties
  • 24108 Keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Dank je Sanne.
Hoi Sanne,

Yes, hier de antwoorden:

- Voor het aanmelden kon je deze reglementen bekijken op de registratiepagina.

- Achterliggende gedachte en bescherming individuele gebruiker en geldt eigenlijk ook vooral voor citatie op andere websites en externe kanalen

- Wijst op persoonlijke emailadressen. We willen de discussies centraal op de community houden, zodat ze voor alle andere gebruikers en voor SNS Bank zichtbaar zijn.

Hoop dat dit e.e.a verduidelijkt. If not, je weet me te vinden!

Liz
Waarom is de eigenlijk de keuze gemaakt om geen geld meer te kunnen storten?
Hallo Fasint en Sanne,

In de onderstaande link kun je lezen hoe het werkt met automatische incasso's en hoe je ze kunt stopzetten. Bij de SNS winkels kun je nog gewoon een rode kaart ophalen. Deze link geeft ook een aantal andere opties aan die handig kunnen zijn bij een automatische incasso. Let hierbij wel op dat het bedrijf in kwestie altijd een originele handtekening van de klant zelf wil ontvangen. Dit kan overigens ook per (aangetekende) brief.

http://www.snsbank.nl/web/particulier/betalen/hoe-kan-ik-een-automatische-incasso-stopzetten.html

Ik hoop dat dit jullie verder helpt.

Met vriendelijke groet,



Ferdy van der Stam
Hoi Sieta,

Sorry zie je reactie nu pas... Uit de chatsessie met de marketing directeur bleek dat deze beslissing is gemaakt, omdat klanten relatief gezien nog maar heel weinig gebruik maakten van deze optie.

Liz

Reageer