SNS

Uitloggen met een fijn gevoel

  • 30 maart 2016
  • 3 Reacties
  • 5006 Keer bekeken

Een woord van dank aan Daniël Gerzee van de afdeling Klantenservice. Hoe vaak lees je niet dat mensen eerder dingen schrijven waar ze niet tevreden over zijn geraak,t of van het kastje naar de muur werden gestuurd op een willekeurig forum,...... de afgelopen 2 weken meerdere malen vragen voorgelegd aan de Klantenservice van de SNS en kan niet 1 enkele keer opnoemen waarbij ik achteraf een onprettig of onvoldaan gevoel aan had overgehouden. Zoals net. Volledig in de stress en door de bomen het bos even niet zien en dan zo iemand als Daniël aan de lijn te krijgen die vooral kalm, vriendelijk maar bovenal enorm behulpzaam en in een hele duidelijke taal mij stap voor stap hielp met het oplossen van mijn probleem. Dit noem ik nou service!! Daarom, voor Daniël Gerzee een dikke vette pluim!! Geef een lach en je krijgt een lach terug.

3 reacties

Hoi Evie,
leuk dat je je positieve ervaring hier meld. En ja, het gaat gelukkig (vanzelfsprekend) meestal goed. En zo hoort het, heel "normaal" toch?
Maar, en dat mag/moet ook gezegd, soms gaat het echter niet goed. Kijk maar eens rond binnen de community en je komt verschillende gevallen tegen. Volgens mij vast niet uit onwil oid. Maar ze zijn er dus wel.
Dus Evie binnen de klantenraad aan het werk daar de laatste verbeteringen voor te dragen.
Groet
Ben 🆒
Hoi ebeeren,

Dankjewel voor het fantastische compliment. Dat je dit deelt op de community is voor mij extra waardevol. Ik waardeer de pluim en deel 'm vol trots met mijn collega's. Een goede service vind ik belangrijk om een lach op het gezicht van een klant en bij mezelf te toveren.

Veel plezier in de klantenraad.
Hoi Ben, juist daarom vind ik ook persoonlijk, het leveren van positieve kritiek iets is wat aandacht moet krijgen, zoals ik in mijn verhaal schreef. Je ziet al....de reactie van Daniel zegt mij genoeg. Een tevreden klant stimuleert een medewerker en hiermee ook zijn/haar collega's dat lof ook bijdraagt aan een prettige werkplek. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar ik geloof nog steeds (gezien mijn achtergrond "onderwijs") dat je van fouten leert en je skills hierdoor nog meer kunt verbeteren. In Maastricht gebruiken we dan ook vaak de uitdrukking; C'est le ton qui fait la musique.. 😉 Keep up the good work Daniel!

Reageer