SNS

Beantwoord

Waarom jokt de klantenservice ?

  • 8 april 2015
  • 11 Reacties
  • 13540 Keer bekeken

Goedendag ,
Als ik een vraag stel via e-mail aan de klantenservice , dan krijg ik dit antwoord :
"Bedankt voor uw bericht waarin u vraagt naar de berekeningswijze van het all-in tarief. Ik had dit graag telefonisch met u willen bespreken, maar ik kan u niet bereiken. Daarom geef ik u antwoord in deze e-mail."
Aangezien ik een nummermelder op mijn telefoon heb en er gisteren de gehele dag iemand thuis was , lijkt mij dit antwoord pertinent onjuist. dit is  nu de tweede keer dat ik een dergelijk antwoord krijg .
Kan iemand mij deze handelwijze uitleggen ?
met vriendelijke groet ,
Axasjaak
icon

Beste antwoord door Axasjaak 8 april 2015, 16:12

Goedendag Kirsty en BigBen ,

Mijn dank voor jullie beider alerte reactie.
Gisteren heb ik mijn ( overigens onbeantwoorde ) mailtje maar weer eens herhaald ingezonden en vanmiddag werd ik keurig opgebeld
door de klantenservice met een duidelijke beantwoording van mijn vraag.
Prima dus , in elk geval blijkt dat mijn telefoonnummer correct in de administratie opgenomen is.
so far , so good !
met vriendelijke groet ,
Axasjaak
Bekijk origineel

11 reacties

Mij lijkt dat men een verkeerd nummer heeft gebeld. Zou dat kunnen?
Blijft wel jammer dat iets dergelijks dan 2x fout gaat. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje irritatie opwekt.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Goedendag ,
Als ik een vraag stel via e-mail aan de klantenservice , dan krijg ik dit antwoord :
"Bedankt voor uw bericht waarin u vraagt naar de berekeningswijze van het all-in tarief. Ik had dit graag telefonisch met u willen bespreken, maar ik kan u niet bereiken. Daarom geef ik u antwoord in deze e-mail."
Aangezien ik een nummermelder op mijn telefoon heb en er gisteren de gehele dag iemand thuis was , lijkt mij dit antwoord pertinent onjuist. dit is  nu de tweede keer dat ik een dergelijk antwoord krijg .
Kan iemand mij deze handelwijze uitleggen ?
met vriendelijke groet ,
Axasjaak


Hoi Axasjaak,

Wat slordig. Ik dacht ook meteen aan de verklaring van Ben. Kun je je gegevens en juiste telefoonnummer mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. ‘Community – Klantenservice’?
Dan ga ik dit na.
Goedendag Kirsty en BigBen ,

Mijn dank voor jullie beider alerte reactie.
Gisteren heb ik mijn ( overigens onbeantwoorde ) mailtje maar weer eens herhaald ingezonden en vanmiddag werd ik keurig opgebeld
door de klantenservice met een duidelijke beantwoording van mijn vraag.
Prima dus , in elk geval blijkt dat mijn telefoonnummer correct in de administratie opgenomen is.
so far , so good !
met vriendelijke groet ,
Axasjaak
Badge +1

so far , so good !


En ze leefden nog lang en ;)…

Nee, fijn dat het is opgelost en dat het nummer juist is geregistreerd.
Goedendag Kirsty en BigBen ,

Mijn dank voor jullie beider alerte reactie.
Gisteren heb ik mijn ( overigens onbeantwoorde ) mailtje maar weer eens herhaald ingezonden en vanmiddag werd ik keurig opgebeld
door de klantenservice met een duidelijke beantwoording van mijn vraag.
Prima dus , in elk geval blijkt dat mijn telefoonnummer correct in de administratie opgenomen is.
so far , so good !
met vriendelijke groet ,
Axasjaak

Blijft dan toch nog de vraag wat er de vorige keer aan de hand was?
Groet,
Ben 🆒
PS Ik woon in Duitsland en het duurt meestal wat langer voor een verbinding vanuit NL naar mij is opgebouwd. Waarschijnlijk duurt dat sommigen te lang (gaat dan bij mij bijv. maar 1 of 2x over) en ben ik te laat de telefoon op te pakken.
Hallo Big Ben ,

Jij , als zeer gewaardeerde wijze uit het oosten , vraagt zich dit af :
"Blijft dan toch nog de vraag wat er de vorige keer aan de hand was?"
De vorige keer ging de telefoon welgeteld één keer over, en daarna kreeg ik een mailtje dat ik telefonisch niet tebereiken was. En ik woon toch echt in Nederland.
Ik ben wel wat sneller dan Stoffel de schildpad , maar zó snel kan ik de telefoon ook weer niet opnemen.
In elk geval blijft het eindresultaat dat de gestelde vraag uiteindelijk beantwoord wordt , zij het met een omweg.
Ik blijf bij mijn voorkeur voor de ING service :
Spreek in welke afdeling je wilt spreken , en je krijgt meteen de juiste persoon aan de lijn , zonder standaard mailberichten als antwoord.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groeten ,
Axasjaak
Hallo Big Ben ,

Jij , als zeer gewaardeerde wijze uit het oosten , vraagt zich dit af :
"Blijft dan toch nog de vraag wat er de vorige keer aan de hand was?"
De vorige keer ging de telefoon welgeteld één keer over, en daarna kreeg ik een mailtje dat ik telefonisch niet tebereiken was. En ik woon toch echt in Nederland.
Ik ben wel wat sneller dan Stoffel de schildpad , maar zó snel kan ik de telefoon ook weer niet opnemen.
In elk geval blijft het eindresultaat dat de gestelde vraag uiteindelijk beantwoord wordt , zij het met een omweg.
Ik blijf bij mijn voorkeur voor de ING service :
Spreek in welke afdeling je wilt spreken , en je krijgt meteen de juiste persoon aan de lijn , zonder standaard mailberichten als antwoord.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groeten ,
Axasjaak

-
:o
-
Groet,
Ben 🆒
 Ik blijf bij mijn voorkeur voor de ING service :
Spreek in welke afdeling je wilt spreken , en je krijgt meteen de juiste persoon aan de lijn , zonder standaard mailberichten als antwoord. 


Zoveel mensen, zoveel zinnen. Voor elk systeem is iets te zeggen. Zoals de grote meester eens zei: "elk voordeel hep z'n nadeel".
(En ik zeg: andersom geldt ook).
'Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt', is een ander veelgehoord spreekwoord. Je kunt je klantcontact op een aantal manieren inregelen. Zo'n 2 jaar terug bleek uit een klantonderzoek dat er massaal behoefte was om het keuzemenu te laten vallen. Daar hebben we naar geluisterd, met als gevolg dat je meteen iemand aan de lijn krijgt (drukte daargelaten) als je SNS Klantenservice belt. Het is niet gezegd dat dit een betere manier van klantcontact is dan die van bijvoorbeeld ING, maar dit vinden onze klanten het prettigst. Ik ben het wel met jullie eens dat de telefoon wel wat vaker dan 1 keer over mag gaan, als je wordt teruggebeld door een medewerker van SNS.
Ik ben het wel met jullie eens dat de telefoon wel wat vaker dan 1 keer over mag gaan, als je wordt teruggebeld door een medewerker van SNS.

De postman always rings twice :)
Haha inderdaad, een klassieker 😃

Reageer