SNS

Beantwoord

Waarom werken de links in de e-mails vanuit de community nog steeds niet?

  • 12 november 2015
  • 8 Reacties
  • 8757 Keer bekeken

Iedere keer wanneer ik de link wil gebruiken in de attentiemails van een communitybericht gaat er van alles mis.
Ik geef toe: het is vast een gevolg van mijn instellingen, maar dan nog.
De link leidt mij naar een pagina met uitsluitend tekst, alle tekst van de cookiepagina, maar zonder opmaak, en met alle keuzemogelijkheden. Verder kom ik daar na niet.
Ik heb de vorige keer geen cookies geaccepteerd, en mijn browser gooit eventuele cookies na een sessie weg.
Maar dat zou allemaal geen belemmering mogen zijn om op de community te komen, lijkt me.
Na regulier inloggen en kiezen voor de community lukt het immers wel.
icon

Beste antwoord door Dennis 16 november 2015, 11:20

Hoi Koos,

Wat Erik zegt klopt. Het kan zijn dat je cookies verlopen zijn. Je lost dit op door naar www.snsbank.nl te gaan en opnieuw aan te geven of je de cookies accepteert of niet. Als het goed is, laadt de pagina dan wel met een goede opmaak. We zijn bezig een oplossing te zoeken voor dit probleem.
Bekijk origineel

8 reacties

Toevoeging: de tekstpagina heeft als url:
https://www.snsbank.nl/web/particulier/cookie-law.html
Toevoeging: de tekstpagina heeft als url:
https://www.snsbank.nl/web/particulier/cookie-law.html

Ik krijg ook alleen de tekst via jouw link.
Groet,
Ben 🆒
Hoi Koos,

Goed dat je dit aankaart. Ik heb je melding voorgelegd aan de beheerders van de website; ik ben benieuwd naar hun bevindingen en oplossing.
Koos, ik kan jou probleem niet na spelen. Het enige waar ik aan kan denken is dat sommige links verwijzen naar een gesloten deel van de community (Experts) en dat je dan automatisch naar de login pagina doorgestuurd wordt en daar zit al een paar weken een bug voor leden die geen cookies willen gebruiken en dan kom je soms op de pagina uit die je hebt aangegeven en soms blijf je naar een ronddraaiende indicator staren.

Voor andere links, naar publieke deel van de community, hoef je niet ingelogd te zijn en zou je dus zonder cookies (dus met BLOCK mode) moeten kunnen browsen.
Hoi Koos,

Wat Erik zegt klopt. Het kan zijn dat je cookies verlopen zijn. Je lost dit op door naar www.snsbank.nl te gaan en opnieuw aan te geven of je de cookies accepteert of niet. Als het goed is, laadt de pagina dan wel met een goede opmaak. We zijn bezig een oplossing te zoeken voor dit probleem.
Het is gelukt, maar het vergt een flink portie doorzettingsvermogen. Ik heb op verschillende manieren langs drie wegen ingelogd voordat ik hier kwam.....
Zo dun je de belangstelling wel flink uit.
Hoera - de link werkt om het bericht te lezen.
Om te kunnen reageren werkt het helaas nog niet. Het inlogscherm dat vervolgens verschijnt deugt voor geen meter: de cookies-pagina verschijnt met kale tekst, zonder SNS-kenmerken dus onjuiste opmaak, en die pagina werkt dan ook niet.
Ik moet eerst inloggen, vervolgens kan ik de link in het mailtje activeren, en dan lukt het pas.
Het is een verbetering, maar er valt nog wel het een en ander aan te passen, helaas.

Voor de volledigheid: ik gebruik Firefox 42.0.

Kan het zijn dat een pop-up blokker hier gekke dingen doet?
Goed te lezen dat een deel weer werkt Koos.
We zijn nog bezig met de cookies, dus het klopt dat je daar nog problemen mee ervaart. Zodra het nieuwe cookiescript draait, laat ik het jullie weten.

Reageer