SNS

Beantwoord

Waarom worden mijn vragen zo traag afgehandeld?

  • 26 maart 2016
  • 2 Reacties
  • 7586 Keer bekeken

Ik heb via klanten service gevraagd om een tenaamstelling mijn vader is M,K, en ik zelf ook M.K. als voorletters
Voor de belastingen heb ik hiervoor een bewijs nodig
Inmiddels 4 week verstreken en nog geen document met te naam stelling en geboorte datum

Ze vinden het allemaal wel erg lang duren maar niemand die echt doorzet
het is nog geen 10 minuten werk

ongelooflijk

MKB
Quote
icon

Beste antwoord door Wouter 26 maart 2016, 15:27

Hoi capt boersma,

Zoals BigBen aangeeft, heeft mijn collega Kirsty in je andere topic een antwoord gegeven. Ik plak voor de zekerheid het antwoord ook hier:

“Welkom op de community. Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte over ‘Services’. Jammer dat de reden om je eerste bericht hier te schrijven niet positief is. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, ik vind de situatie zoals je die nu beschrijft ook lang duren. Wil je je gegevens sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community - Versturen document tenaamstelling duurt lang’? Dan ga ik hier achteraan.
Ik baal wel dat het nu net paasweekend is, dat zorgt voor nog meer vertraging .”

Als je je gegevens mailt, dan kan ik verder voor je aan de slag.

@BigBen, bedankt 🆒.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb via klanten service gevraagd om een tenaamstelling mijn vader is M,K, en ik zelf ook M.K. als voorletters
Voor de belastingen heb ik hiervoor een bewijs nodig
Inmiddels 4 week verstreken en nog geen document met te naam stelling en geboorte datum

Ze vinden het allemaal wel erg lang duren maar niemand die echt doorzet
het is nog geen 10 minuten werk

ongelooflijk

MKB
Quote

Had je dit Klik hier bericht van Kirsty gelezen?
Groet,
Ben 🆒
Hoi capt boersma,

Zoals BigBen aangeeft, heeft mijn collega Kirsty in je andere topic een antwoord gegeven. Ik plak voor de zekerheid het antwoord ook hier:

“Welkom op de community. Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte over ‘Services’. Jammer dat de reden om je eerste bericht hier te schrijven niet positief is. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, ik vind de situatie zoals je die nu beschrijft ook lang duren. Wil je je gegevens sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community - Versturen document tenaamstelling duurt lang’? Dan ga ik hier achteraan.
Ik baal wel dat het nu net paasweekend is, dat zorgt voor nog meer vertraging .”

Als je je gegevens mailt, dan kan ik verder voor je aan de slag.

@BigBen, bedankt 🆒.

Reageer