SNS

Wat zijn jouw ervaringen met Mijn SNS?

  • 28 juli 2010
  • 58 Reacties
  • 24604 Keer bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Hoi Corne,

Tijdens de chatsessie vanavond gaat het onder andere ook over wat klanten vinden van het persoonlijk contact met SNS Bank. De uitkomsten van deze discussie zal ik plaatsen op de community.

Groet Liz
Hoi Jan,

Dank voor je suggesties. SNS Bank is nog altijd bezig met het verbeteren van Mijn SNS. Ik zal je ideeen doorsturen naar Martijn (formulemanager Internet - Mijn SNS). Een mede-communitylid had inderdaad ook de suggestie om actuele rentepercentages te laten zien, dit is al doorgegeven.

groet Liz
Hoi Ronald en J.Hugo,

Over de klantenservice is tijdens de discussie met de Marketing directeur van SNS Bank vorige week naar voren gekomen dat de kwaliteit van de service continue wordt gecontroleerd. Er wordt geprobeerd die service steeds te verbeteren te beginnen bij het versimpelen van het telefoonmenu wat al enkele keren is gebeurd.

In de woorden van de Marketing directeur: "Het aantal collega's achter de telefoon hebben we aanzienlijk uitgebreid. Bovendien zijn het collega's die bv ook werkzaam zijn geweest in SNS winkel, met een goed kennisniveau. We monitoren elke dag of de bereikbaarheid en ook de kwaliteit van de beantwoording voldoende is."

Groet Liz

Ps: een volledige rapportage van die discussie wordt binnenkort op de community geplaatst.
Reputatie 2
Badge +1
Graag wil ik nog even deze oude discussie nieuw leven inblazen. Ik heb drie zaken die ik graag onder de aandacht wil brengen:

1. Mijn berichten: Op de hoofdpagina zie je links berichten staan van de SNS bank. Ik heb in andere discussies al een keertje aangegeven dat ik hier graag een uitbreiding in zie naar een volwaardig en veilig communicatiekanaal tussen klant en SNS bank (zoals e-mail, maar dan veilig), maar momenteel zie ik een vreemd fenomeen: soms zie ik helemaal geen berichten als ik ben ingelogd, soms zie ik oude berichten staan die ik al heb gelezen. Via "instellingen" kun je de berichtenfunctie uitzetten, maar dat heeft geen effect op dit fenomeen. Hebben anderen hier ook ervaring mee? Het lijkt op een bug in de website.

2. Verzekeren: Sinds kort neem ik ook verzekeringen af van SNS bank. Het mooie is dat deze netjes zichtbaar worden in "Mijn SNS", maar daarmee houdt het ook letterlijk op. Graag zou ik via de website echt inzage willen hebben in bijvoorbeeld de polis zelf, de polisvoorwaarden (link), schade historie, etc.. Ik heb hier goede ervaringen mee bij Ditzo.nl, en zie hier nog onbenutte klansen voor SNS bank.

3. Fondsbeleggen: Ook hier heb ik al eerder tekst over geschreven op dit forum. Via orderhistorie kun je kijken naar orders die je in de afgelopen 18 maanden hebt ingelegd. Alleen als dat er bijvoorbeeld 300 zijn, dan worden de 100 meest recente orders niet weergegeven. Dat zijn nu juist de meest interessante orders die ik iedere keer wil inzien. Waarschijnlijk ook een bug in de website. Ook hier de vraag of er anderen zijn die hetzelfde ervaren.
Ik heb nog een klein verzoek (wens) voor Mijn SNS.

Als je nu een overzicht van je bij- en afschrijvingen opvraagt, worden er standaard 15 getoond. Als je er meer hebt binnen de ingestelde periode die je opvraagt, dan worden de transacties over meedere pagina's verdeeld (telkens max. 15 per pagina).

Als je meer transacties op dezelfde pagina wilt zien, kun je dat met een "pull-down" veranderen naar bijvoorbeeld 50. Alleen moet je dat telkens weer doen en wordt deze instelling niet bewaard.

Is het mogelijk dat dit een optie wordt onder het scherm "Instellingen" waar je ook je voorkeur kunt opgeven over welke periode je standaard je bij- en afschrijvingen wilt zien?

Stefan


"BUMP"
Zou ik ook graag veranderd zien. Nu puinhoop met vele boekingen. Ga je naar een andere rekening ook alles weer opnieuw aangeven. Enz. Enz.
Bericht van 10-2010 (dus wensen liggen er al wel!)
Groet,
Ben

Hi BigBen,

Bedankt voor de ?Bump?! We hebben dit verbetervoorstel inderdaad eerder doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. De huidige status is als volgt:

?Planning voor 100 transacties tonen is medio april live. Vasthouden van voorkeuren is een wens, maar gaat niet op korte termijn gerealiseerd worden.?

In april wordt het dus mogelijk om het aantal transacties per pagina te verhogen. Het maximum transacties per pagina wordt uitgebreid naar 100. Als je dan een andere rekening bekijkt in Mijn SNS, wordt de instelling van het aantal transacties per pagina nog niet onthouden. Zoals hierboven wordt aangegeven is dit wel wenselijk, maar wordt dit niet op korte termijn ingevoerd. De wens wordt dus binnenkort half vervuld. 🙂
Hi BigBen, Bedankt voor de ?Bump?! We hebben dit verbetervoorstel inderdaad eerder doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. De huidige status is als volgt: ?Planning voor 100 transacties tonen is medio april live. Vasthouden van voorkeuren is een wens, maar gaat niet op korte termijn gerealiseerd worden.? In april wordt het dus mogelijk om het aantal transacties per pagina te verhogen. Het maximum transacties per pagina wordt uitgebreid naar 100. Als je dan een andere rekening bekijkt in Mijn SNS, wordt de instelling van het aantal transacties per pagina nog niet onthouden. Zoals hierboven wordt aangegeven is dit wel wenselijk, maar wordt dit niet op korte termijn ingevoerd. De wens wordt dus binnenkort half vervuld. 🙂


Hoi Mariella, Dank voor je inzet, aber..... Ik ervaar dit zelfs niet als halve oplossing. Nu kun je al 50 selecteren en dat vind ik goed (zeer behoorlijk). Het vervelende blijft dus dat je na wisseling pagina (ook naar vervolg pagina) maar weer 15 hebt.

Misschien tussenoplossing: nu staat 15 altijd bij het opnieuw oproepen van een overzichtspagina (range is iets van 15-30-50 oid). Mij lijkt dat het veranderen van de standaard geen probleem zou moeten opleveren, dus de hoogste van de range simpel als standaard instellen.



Aber ....

Ich weis...

Groet,

Ben

BigBen,

Dat is zeker een goede tussenoplossing! Het zou prettig zijn als de 100 transacties als standaard kunnen worden ingesteld zodat je meteen een uitgebreid transactieoverzicht hebt en deze niet per pagina hoeft aan te passen. Ik heb deze suggestie doorgegeven aan de verantwoordelijken hiervoor. Zodra ik een antwoord hierop ontvang, plaats ik het op de community.

Reageer