SNS

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

  • 17 januari 2012
  • 737 Reacties
  • 168743 Keer bekeken

Welkom bij de SNS Community! Leuk dat je je hebt aangemeld.

Graag horen we wat meer over jou. Waar kom je vandaan, wat zijn je hobby's etc. Ook zijn we benieuwd naar de reden dat je je hebt aangemeld bij SNS Community en wat je verwachtingen zijn. Dit is geheel vrijblijvend uiteraard.

We hopen met veel leden kennis te mogen maken! Ook als je hier al langer lid bent is het uiteraard leuk als je jezelf nog eens voorstelt. 🙂

This topic has been closed for comments

737 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Jazeker! Genoten van de prachtige natuur, maar ook van steden als Goteborg en Oslo 🙂 jättebra JoostH
Jazeker! Genoten van de prachtige natuur, maar ook van steden als Goteborg en Oslo
Reputatie 5
Badge +4
Hoi, ik ben Joost, zocht info en tips op het forum. Heb me daarom aangemeld, misschien kan ik ook eens wat tips delen

Hoi @JoostH, welkom op de community! Je leuke bijdrage over betalen in het buitenland heb ik ook gelezen, dank voor het delen van je ervaring. Voordat je op vakantie gaat, is het handig om je goed voor te bereiden. Op die manier kom je (helemaal in het buitenland) niet voor verrassingen te staan als je geniet van je vrije tijd. Voordat ik afsluit: heb je een fijne vakantie gehad?
Hoi,

ik ben Joost, zocht info en tips op het forum. Heb me daarom aangemeld, misschien kan ik ook eens wat tips delen
Reputatie 5
Badge +4
Hallo koffieleuters,Groet, Bennie. PS kleine tip; standaard antwoorden is ook digitaliseren!

Hé @BennieNormaal, wat een treffende naam heb je gekozen. Bennie van Normaal kennen we bij SNS. Daarom wederom welkom op de community, zo te lezen wil je kritische ervaringen met ons delen? Afgezien van de dingen die niet goed zijn voor je hart, help ik je graag persoonlijk. Wat kan ik voor je betekenen?
Hallo koffieleuters,
ik mag wel geen koffie meer van mijn hartspecialist vanwege enige hart problemen, maar 1 kopje wil ik wel meedrinken. Tenslotte als je geen alcohol, nicotine, koffie, suiker, toegevoegde stoffen, contant geld enz., meer mag, wat blijft er dan nog aan zekerheid over?
Ik heb me aangemeld omdat ik me enerzijds wel "verbonden" voel met de SNS (haar geschiedenis) en anderzijds me steeds meer verbaas over het dwalen van de SNS (wel geen persoonlijk contact, wel geen contant geld, wel geen digitale bank enz.).
Verder doet de SNS steeds weer iets door haar bedacht en verteld mij dat op het moment dat ik geen kant meer op kan (behalve naar een andere bank). Daarbij zichzelf afzettend tov van de andere banken en zichzelf op de borst slaand.
Ja, daar wil ik dus af en toe iets over van mij melden.
Groet,
Bennie
PS kleine tip; standaard antwoorden is ook digitaliseren!
Reputatie 5
Badge +4
Hi all, Wilde me even voorstellen. Ik ben Jordy

Hoi Jordy! Wat leuk dat je er bent en welkom op de community. Kun je het een beetje vinden tussen alle topics of ben je geïnteresseerd in een specifiek onderwerp? De community leden en ik helpen jou als bijzonder trouwe klant van SNS graag op weg 🙂
Hi all,

Wilde me even voorstellen. Ik ben Jordy, 54 en ongeveer al net zolang een rekening bij de SNS. Probeer de ontwikkelingen bij de SNS bij te houden en derhalve maar eens aangemeld op het forum.

Gr., Jordy
Reputatie 5
Badge +4
ik ga het vanaf 1 juni zelf allemaal zelf doen, zelf de betalingen doen en sparen enzo. heeft er iemand nog tips

Hallo @DiNozzo,

Welkom op de community, wat goed en verstandig dat je je hebt aangemeld. Het is vast een stap om zelfstandig je bankzaken te gaan regelen na een periode van bewindvoering. Ik vind het knap dat je het oppakt en we helpen je graag. Als je goed in kaart hebt hoe je er financieel voor staat, zorgt dat al voor heel wat minder stress en zorgen. Om te beginnen verwijs ik graag naar 10 tips voor minder geldzorgen op onze site, ik hoop dat ze je op weg helpen. Laat gerust van je horen als we meer voor je kunnen betekenen.
Hallo DiNozzo, leuk dat je je even voorstelt. Welkom in de community. Wat fijn voor jou dat je straks uit de bewindvoering bent. Het blijft altijd lastig om anderen tips te geven, zeker als je nauwelijks iets van iemand weet. Wat ik denk dat wel belangrijk is, is dat je weet waar je geld aan uitgeeft. Als je bv. een schrift (of ander stuk papier) zou hebben, kun je daar elke uitgave in opschrijven. Niet alleen de pinpas betalingen of overschrijvingen, maar ook de contante geld betalingen.
Als je die uitgaven in een aantal rubrieken zet, weet je na verloop van tijd waar je geld naar toe gaat.
Hopelijk komt er meer binnen dan je uitgeeft, anders heb je (weer) een groot probleem.
Welke rubrieken voor jou handig zijn, weet ik niet, maar je ou eens kunnen kijken bij het huishoudboekje op de site van de SNS om inspiratie op te doen voor je eigen rubrieken. Mogelijk kan de site van het Nibud je ook verder helpen. Ik wens je veel succes en sterkte op eigen benen toe.
Hallo,

Ik kom me even voorstellen, ik ben Dinozzo. Ben 30 jaar oud, ik heb altijd in de bewindvoering/budget beheer gezeten, en ik ga het vanaf 1 juni zelf allemaal zelf doen, zelf de betalingen doen en sparen enzo. heeft er iemand nog tips

het zou erg fijn zijn

Vriendelijk bedankt 😃
Als klant niet tevreden over de dienstverlening van een van de bekende grootbanken kwam ik bij SNS terecht.
Het is even wennen, ik gebruik de functie contant geld storten regelmatig, ben ik inmiddels al een jaar klant bij SNS...................

Contant geld storten bij de SNS?????? Hoe of waar dan?
Zie bv. dit topic of dit topic .
Reputatie 5
Badge +4
Medewerkers bij de vestigingen geven mij het gevoel dat ik belangrijk ben voor SNS. Ik word vriendelijk en minder afstandelijk te woord gestaan.Toch maar even aangemeld hier. Eens zien of ik wat bij kan dragen of zelf een advies kan vinden.

Hoi goedemiddag @PeterPan, wat aardig van je om te laten weten dat je je thuisvoelt bij SNS. Je bent inderdaad belangrijk voor ons en ik hoop dat je met plezier de community bezoekt. We proberen iedereen goed te helpen en soms is de kennis van andere communityleden onmisbaar, dus misschien kun jij in de toekomst ook andere mensen helpen 🙂
Hallo. Ik ben Drieske, vader van 2 tienerdochters. Oud motorcoureur 125cc en sedert 2015 gepensioneerd trucker met 7.1 miljoen km's onder de voeten. Ik heb bewust onlangs mijn groot rijbewijs niet verlengd omdat ik definitief een punt wilde zetten. Goed gedaan want men schreeuwt nu om truckers dus ik kan niet meer in de verleiding komen. Punt is punt.

Je kunt nog steeds opnieuw gaan rijden met iets groots omdat je nog steeds beschikt over een rijvaardigheidsbewijs voor de categorie E.
Je hebt alleen een medische keuring nodig, jaartje wachten tot het CBR de aanvraag verwerkt, en je kunt weer een jaar of vijf aan de slag.
Als klant niet tevreden over de dienstverlening van een van de bekende grootbanken kwam ik bij SNS terecht.
Het is even wennen, ik gebruik de functie contant geld storten regelmatig, ben ik inmiddels al een jaar klant bij SNS.
Medewerkers bij de vestigingen geven mij het gevoel dat ik belangrijk ben voor SNS.
Ik wordt vriendelijk en minder afstandelijk te woord gestaan.

Voor een betaling naar mijn rekening had ik de BIC code nodig, sommige buitenlandse banken vragen daar nog steeds om hoewel dat met het IBAN niet meer nodig is.
Het antwoord vond ik op de site van de bank.
Toch maar even aangemeld hier. Eens zien of ik wat bij kan dragen of zelf een advies kan vinden.
Hi allemaal!

Bij deze wil ik mezelf ook graag even aan jullie voorstellen: mijn naam is Kim, ik woon in Tilburg en ben onlangs gestart voor SNS in Utrecht. Na o.a. ervaring te hebben opgedaan bij Rijkswaterstaat (VWM) en Rabobank Nederland op het gebied van online communicatie, social en webcare zal ik nu dus hier met enige regelmaat te vinden zijn :)

Verder ben ik gek op series en films kijken, een biosje pakken of lekker uit eten. Voor nu genoeg over mij 😉 ik zeg: tot snel!
Ha Monique, welkom en een goede tijd gewenst. Je stapt op een mooi moment in met een community die meer content gaat bevatten. Met twee studerende kinderen in Groningen kom ik tegenwoordig zo af en toe naar het noorden van het land. Dus wie weet komen we elkaar niet alleen op het forum tegen.
Reputatie 3
Badge
Hoi Monique, welkom namens een van bezoekers van de community. Je sportiviteitsindex ga ik niet trachten te evenaren. Sporten doe ik omdat het nodig is voor mijn lijf (krijg met mijn vijftigplus de sanctie van onvoldoende sporten vlot gepresenteerd). Misschien geloof je het niet, het zal wel een persoonlijk ding zijn, maar tijdens sporten verveel ik me eigenlijk behoorlijk.

Meestal leid ik mijzelf wat af door iets te overdenken, dan gaat de tijd wat sneller. Het zal wel te maken hebben met dat ik geen teamsporten doe, teveel commitment en te weinig vrijheid. Stiekem benijd ik je wel dat je er zoveel lol aan beleeft, dat maakt sporten een stuk makkelijker en vanzelfsprekender.

Om sporten strategisch te ontwijken bouw ik in mijn dagelijks leven zoveel mogelijk beweging in, mijd de auto, reis veel met OV, en pak trappen waar het kan, en dan bedoel ik geen roltrappen.

We zullen maar zeggen:$, goed dat er verschillen zijn. In de gezellige avondjes hebben we in ieder geval een gemeenschappelijkheid (zo ook met de meeste communitybezoekers verwacht ik).

Succes met opstarten, en we komen elkaar op het forum vast nog wel tegen.
Reputatie 1
Ook ik stel me graag even voor. Mijn naam is Monique van der Ploeg, 34 jaar oud. Ik werk sinds januari 2009 bij SNS in diverse ‘klantcontact’ functies. Sinds anderhalf jaar help ik onze klanten en andere belangstellenden ook via Webcare. 
Ik woon samen met mijn man, dochter van 5 jaar en zoon van 2 jaar in Groningen. In mijn vrije tijd sport ik graag; zo ben ik keepster van een zaalvoetbalteam en boks ik 2 keer in de week. Verder staan natuurlijk gezellige avondjes met vriendinnen en leuke uitjes met het gezin hoog op mijn lijst.

Als lid van het webcareteam hoop ik samen met jullie de community tot een succes te maken 😃
Reputatie 5
Badge +4
Samen met mijn collega's bekijken we iedere hypotheekaanvraag en geven we antwoord op de vraag: 'past de gevraagde hypotheek bij de persoonlijke situatie van de aanvrager(s)?' En soms is het antwoord nee. Dat doen we niet om de aanvragers te pesten, maar om hen te behoeden voor (toekomstige) financiële problemen. Mijn persoonlijke mening is, dat er aan het einde van de maand geld over moet zijn om met het gezin leuke dingen te kunnen blijven doen en niet, dat er aan het einde van het geld nog een stuk maand over is. Ik ben bijna 30 jaar gelukkig getrouwd en heb 2 volwassen zonen. Ik geniet op verschillende manieren van het leven; met plezier naar kantoor in Geleen, lekker uit eten, weekendjes weg, toeren met de motor (Eiffel en Ardennen) of gewoon lekker Netflixen.

Hoi goedemorgen @MarcelLamers,

Welkom! Goed om te zien dat je door andere leden al warm ontvangen bent. Ik vind het erg fijn vind dat je je hebt aangemeld bij de community. Ik lees dat je niet alleen een zeer deskundige collega bent maar ook een levensgenieter pur sang 🙂
Met veel belangstelling kijk ik uit naar jouw blik op zaken en wens je een fijne werkdag.
Reputatie 3
Badge
Hoi Marcel, welkom op het forum.

Zoals BigBen ook al aangaf gaan hypotheken op dit forum ook nog wel eens over het toetsenbord. Dat is niet zo gek. Voor veel SNS klanten is een hypotheek op afstand het spannendste product dat ze bij SNS zullen afnemen.

Het is dus goed om jou erbij te hebben. Ik hoop dat je soms wat tijd kunt vinden en je jezelf in de discussies op het forum kunt mengen.
Ik ben Marcel, sinds 1 juni 2016 (2 maanden onderbreking juni en juli 2018) in dienst bij de Volksbank in Geleen als hypotheek-acceptant bespreekdesk voor de labels BLG Wonen, SNS, Regiobank en ASN. Voordat ik bij de Volksbank in dienst kwam, heb ik 20 jaar als hypotheekadviseur gewerkt.

Hoi Marcel,
Welkom, leuk dat je je hier even voorstelt.
De community is een vergaarbak over vanalles, hypotheken komen ook vaak op tafel. Communityleden met een beetje kennis van zaken zijn dan natuurlijk zeer welkom. Schroom dus vooral niet om zo af en toe je kennis in te brengen (natuurlijk geen persoonlijk advies, maar algemene kennis).
Groet,
Ben 🆒
Ik ben Marcel, sinds 1 juni 2016 (2 maanden onderbreking juni en juli 2018) in dienst bij de Volksbank in Geleen als hypotheek-acceptant bespreekdesk voor de labels BLG Wonen, SNS, Regiobank en ASN. Voordat ik bij de Volksbank in dienst kwam, heb ik 20 jaar als hypotheekadviseur gewerkt.

Samen met mijn collega's bekijken we iedere hypotheekaanvraag en geven we antwoord op de vraag: 'past de gevraagde hypotheek bij de persoonlijke situatie van de aanvrager(s)?' En soms is het antwoord nee. Dat doen we niet om de aanvragers te pesten, maar om hen te behoeden voor (toekomstige) financiële problemen.

Mijn persoonlijke mening is, dat er aan het einde van de maand geld over moet zijn om met het gezin leuke dingen te kunnen blijven doen en niet, dat er aan het einde van het geld nog een stuk maand over is.

Ik ben bijna 30 jaar gelukkig getrouwd en heb 2 volwassen zonen. Ik geniet op verschillende manieren van het leven; met plezier naar kantoor in Geleen, lekker uit eten, weekendjes weg, toeren met de motor (Eiffel en Ardennen) of gewoon lekker Netflixen.
Reputatie 5
Badge +4
@Evelyn, tel je nog niet mee? :D

Hoi @Koos,

Ach, zo'n aardig bericht raakt me, dankjewel voor je attente reactie. We hebben aan 'de achterkant' mijn rol veranderd naar moderator. Als het goed is kom ik nu ook tussen mijn collega's te staan, we houden het in de gaten!
@Evelyn,
Je bent inmiddels één van de meest actieve moderatoren op de community, maar je staat nog steeds niet in het team vermeld, voor zover ik het kan zien. Tel je nog niet mee? 😃