SNS

Beantwoord

Betalen met QR code

  • 12 november 2019
  • 3 Reacties
  • 15813 Keer bekeken

Ik heb een brief gekregen met een betaalverzoek hierop staat ook een QR code als betaalmogelijkheid.

Het is helaas niet mogelijk om deze met de app te scannen en een datum in de toekomst in te plannen alleen direct betalen is een mogelijkheid. Wordt dit nog veranderd ?

icon

Beste antwoord door Marjolein SNS 13 november 2019, 10:17

Goedemorgen Portos, begrijpelijk dat je naar deze mogelijkheid vraagt. Het is inderdaad op dit moment niet mogelijk om met een QR-code een overboeking op een ander tijdstip in te plannen. Wel kun je met een QR-code betaalverzoeken en iDEAL betalingen doen. Mocht je een betaling willen doen in de toekomst, dan kun je hier 'overboeken' voor gebruiken in de SNS Mobiel Bankieren app. Je wens heb ik doorgegeven en wordt onderzocht. Hou je onze berichten in de gaten?

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Portos, begrijpelijk dat je naar deze mogelijkheid vraagt. Het is inderdaad op dit moment niet mogelijk om met een QR-code een overboeking op een ander tijdstip in te plannen. Wel kun je met een QR-code betaalverzoeken en iDEAL betalingen doen. Mocht je een betaling willen doen in de toekomst, dan kun je hier 'overboeken' voor gebruiken in de SNS Mobiel Bankieren app. Je wens heb ik doorgegeven en wordt onderzocht. Hou je onze berichten in de gaten?

Badge +1

@portos Als de QR code een Ideal betaling is lijkt me dat niet mogelijk. Ideal betalingen zijn er om ‘nu’ gedaan te worden. Als het een 'gewone QR' betaal code is, zou dat in principe mogelijk moeten zijn.

Het is geen ideal betaling. Ik open de app, scan de code en vervolgens log ik in.

Daarna komt er te staan het bedrag, ontvanger, omschrijving en de datum van vandaag welke je niet kunt veranderen.

Reageer