SNS

Beantwoord

Fout in Mijn SNS bij aanmaken transactie attentie

  • 7 augustus 2020
  • 3 Reacties
  • 269 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Bij het aanmaken van een transactie attentie in Mijn SNS (via de website) krijg ik een foutmelding wanneer ik als tegenrekening een geldige buitenlandse IBAN invul. Het lukt overigens wel met de SNS bankieren app (Android), maar daar moet ik handmatig de IBAN invoeren. Dat is bij Spaanse rekeningen een lange cijferreeks…

Aanvulling: als ik na het aanmaken van een transactie attentie met een buitenlandse IBAN in de SNS bankieren app weer terug keer naar Mijn SNS, dan zie ik deze attentie wel netjes in het overzicht staan. Ik kan hem echter niet in Mijn SNS wijzigen; ik krijg dan weer dezelfde foutmelding: 

Enkele velden zijn (mogelijk) niet goed ingevuld

Er is een onbekende fout opgetreden

icon

Beste antwoord door Stefan 10 augustus 2020, 17:55

Goedemiddag @Sven SNS, uiteraard heb ik ook andere browsers geprobeerd (Chrome, Edge en Safari). Allen met hetzelfde resultaat. Dit had je kunnen afleiden uit het feit dat ik naar alternatieven heb gezocht en deze ook gevonden heb.

Overigens vind ik het vreemd dat je een voorwaarde stelt om een gevonden bug (die ik als klant ontdek) door te sturen naar de technische afdeling...

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @Stefan, goed dat je beide opties al hebt geprobeerd. Heb je toevallig ook al een andere browser geprobeerd voor het vastleggen van de overboeking? In sommige gevallen helpt dit. Als dit de oplossing ook niet is, dan leg ik het voor aan de technische afdeling.

Reputatie 3
Badge +1

Goedemiddag @Sven SNS, uiteraard heb ik ook andere browsers geprobeerd (Chrome, Edge en Safari). Allen met hetzelfde resultaat. Dit had je kunnen afleiden uit het feit dat ik naar alternatieven heb gezocht en deze ook gevonden heb.

Overigens vind ik het vreemd dat je een voorwaarde stelt om een gevonden bug (die ik als klant ontdek) door te sturen naar de technische afdeling...

Reputatie 1

Goedemorgen Stefan, de foutmelding zoals omschreven is niet bij ons bekend. Om deze reden sluiten we eerst alles uit zoals de keuze voor een andere browser of het gebruik van een favorietenlink. Wanneer je je postcode, huisnummer, geboortedatum, geboorteplaats en een schermprint van de melding stuurt via Webcare@sns.nl o.v.v. "Fout in Mijn SNS bij aanmaken transactie attentie", dan maak ik melding bij de technische afdeling hierover.  

Reageer