SNS

Foutje op overschrijvingspagina

  • 16 juli 2020
  • 3 Reacties
  • 974 Keer bekeken

Vanmorgen enkele eenmalige overschrijvingen ingepland in Mijn SNS. Nieuwe layout dus.

Met daarin een klein foutje:

Wanneer ik de datum wil inplannen is de tekst in het kopje: “Periodieke overschrijving". Daaronder staat duidelijk “eenmalig". Zo zet u de klant op het verkeerde been, extra controles - doe ik iets fout? Of gaat SNS er vanuit dat een eenmalige overschrijving altijd direct moet worden uitgevoerd?


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi @Koos fijn dat je altijd zo scherp bent. Als je op 'Inplannen voor' klikt, dan kun je de frequentie kiezen (eenmalig), maar ook de datum aanpassen naar bijvoorbeeld morgen. Als je dit aanklikt, dan wordt je betaling niet direct uitgevoerd, maar eenmalig op 17 juli. Het is even wennen, maar gelukkig wel mogelijk.

Dat weet ik - door proberen wel - maar dat verandert de foutieve tekst niet.

Reputatie 3
Badge

Hoi @Koos, heb je een schermprint van de foutieve tekst in dat geval? Uiteraard zonder je gegevens etc, maar puur wat er staat. Dan zet ik het door.

Reageer