SNS

Beantwoord

Geweigerde betaling

  • 19 januari 2018
  • 9 Reacties
  • 7810 Keer bekeken

In mijn overzicht 'Geweigerd' staat 1 post die ik graag wil verwijderen, maar dat lukt niet. Deze betaling kan namelijk nooit uitgevoerd worden. Waarom kan ik die niet gewoon verwijderen.?
icon

Beste antwoord door PetervR 20 januari 2018, 09:49

Hoi interspeed,

Welkom op de community 🙂 Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi interspeed,

Welkom op de community 🙂 Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.
Badge

Is het inmiddels mogelijk om een ‘geweigerde betaling’ zelf handmatig te verwijderen?

 

(blijkt 5 jaar geleden al op een wensenlijst te hebben gestaan)

Reputatie 2
Badge

Hoi interspeed,

Welkom op de community Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.


Deze vraag komt al minstens 5 jaar regelmatig terug. Misschien toch eens tijd om er nog een keer goed naar te kijken.

Reputatie 3
Badge

Op dit moment staat deze aanpassing nog niet gepland. Bedankt dat jullie het weer onder de aandacht brengen. Dit geef ik door.

Reputatie 2
Badge

Op dit moment staat deze aanpassing nog niet gepland. Bedankt dat jullie het weer onder de aandacht brengen. Dit geef ik door.

 

Mocht iemand zich afvragen waarom het zo rustig is op dit forum...Wel hierom.

Onder andere

Op dit moment staat deze aanpassing nog niet gepland. Bedankt dat jullie het weer onder de aandacht brengen. Dit geef ik door.

 

Mocht iemand zich afvragen waarom het zo rustig is op dit forum...Wel hierom.

Onder andere

Ik zou het eerder timide, uit het veld geslagen, moedeloos, niet gehoord, aan het lijntje gehouden oid willen noemen.

Groet,

Ben 

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @BigBen en @Eva van Goor,

We blijven Mijn SNS verbeteren en we houden graag rekening met de wensen van onze klanten. Zoals @Sven SNS liet weten staat het aanpassen van de ‘geweigerde betaling’ vooralsnog niet ingepland. Omdat deze na 3 maanden vanzelf verdwijnt, heeft het aanpassen op dit moment een lage prioriteit. Goed om te weten: om jullie vraag opnieuw onder de aandacht te brengen, is het signaal intern doorgegeven. 

Reputatie 2
Badge

Dit staat al 5 jaar op de wensenlijst en de reden dat het steeds terug komt is omdat het ontzettend vervelend is om zo’n item drie maanden in je lijst te hebben.

Je kunt als ontwikkelaars vinden dat het lage prioriteit heeft maar daar denken de gebruikers toch echt anders over. Bovendien, ook items met lage prioriteit zouden na vijf jaar toch wel eens aan de beurt moeten komen.

Of je neemt je neemt je klanten serieus of je doet het niet.  Er is geen middenweg hierin.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Eva van Goor ,

Het spijt me dat je er last van hebt dat een geweigerde betaling 3 maanden in je lijst staat. Ik begrijp dat je het een belangrijke wijziging vindt en er aandacht voor vraagt. We nemen je reactie serieus, vandaar ook dat het signaal weer is afgegeven. Sorry voor het ongemak en het lange wachten. We waarderen je feedback, desondanks kan ik geen snelle aanpassing toezeggen. 

Reageer