SNS

Vraag

Google Play downloadt SNS mobiel bankieren niet

  • 22 november 2019
  • 4 Reacties
  • 11184 Keer bekeken

Gisteren wilde ik een betaling via de SNS app doen, maar kreeg ik steeds de melding: de app is verouderd.

Vanochtend via Google gelezen dat het probleem van gisteren bekend was, en dat je t beste de app kon verwijderen en opnieuw moet installeren. Dit heb ik net gedaan, maar nu kan ik de app niet meer installeren (wel bijv een spelltjesapp, de SNS betalen app, ABN Amro app). Als mijn vriend probeert, lukt t installeren overigens wel.

Google vraagt steeds naar verificatie. In Google ook een en ander aangepast. Google account verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Niets lukt.

 

Wie heeft t verlossende antwoord?? Bedankt.

Groeten Francien 


4 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag @FrancienS,

Wat leuk dat je me aanhaakt via de community. Goed dat je zelf al onderzoek hebt gedaan. Heb je deze stappen al geprobeerd? https://support.google.com/googleplay/answer/7513003 Na het opnieuw opstarten kun je proberen om de app opnieuw te installeren. Laat je weten of het is gelukt?

Groet,
Monique

Hoi Monique, bedankt voor je berichtje.

Die opties had ik ook al allemaal gevonden op internet, maar niets hielp helaas 

Na poging nr zoveel opperde mijn vriend om een van mijn Google accounts weg te gooien en toen lukte het wel. Onverklaarbaar, maar t zal wel ergens ineens een 'clash' teweeg hebben gebracht. 

Ik heb de app weer kunnen installeren en alles doet t weer .... 

Reputatie 1

@FrancienS Super dat alles weer werkt. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden. Voor nu een fijn weekend :relaxed:

Het had dus hoogstwrsl niet met de app te maken maar met Google.

Goed weekend!

Reageer