SNS

Beantwoord

Ingeplande overboekingen verwijderen.

  • 12 maart 2016
  • 13 Reacties
  • 1715 Keer bekeken

Hallo,

Één ingeplande overboeking kun je verwijderen, maar wanneer je voor een jaar lang periodiek een overboeking inplanned.
Hoe verwijder je al deze overboekingen in één keer?
Nu moet ik er iedere maand om denken om de overboeking eruit te halen. Lastig.
(Of ik heb niet goed gekeken.)

Met vriendelijke groet,
Ros
icon

Beste antwoord door Irene 14 maart 2016, 12:29

Hoi Ros,

Net als Ben, wil ik je van harte welkom heten op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het gedeelte over ‘Mijn SNS’, zodat andere leden met dezelfde vraag het antwoord gemakkelijk kunnen terugvinden.

Als je de instructies volgt zoals Ben en Corrie ze beschreven hebben en vervolgens de wijziging ondertekent met je digipas, dan zie je de periodieke overboeking niet meer terug in Mijn SNS. Is dit wel het geval? Dan kun je het beste je postcode, huisnummer, geboortedatum en de details van de overboeking mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Ros – periodieke overboeking verwijderen’. Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo,

Één ingeplande overboeking kun je verwijderen, maar wanneer je voor een jaar lang periodiek een overboeking inplanned.
Hoe verwijder je al deze overboekingen in één keer?
Nu moet ik er iedere maand om denken om de overboeking eruit te halen. Lastig.
(Of ik heb niet goed gekeken.)

Met vriendelijke groet,
Ros

Hoi Ros,
Welkom in onze SNS community.
Volgens mij moet dat heel makkelijk kunnen.
Klik op "ingeplande overschrijving" (links in menu)
zoek bij "maandelijks", "kwartaal" of "jaarlijks" (rubrieken bij veel opdrachten wat verder naar onderen) naar de regel met je overboeking die je wilt stoppen/verwijderen
Klik recht achteraan in die regel op een klein driehoekje
klik in vervolg venstertje op “verwijderen”. (misschien nog bevestigen?)
Weg is ie (de hele vervolgopdracht), denk ik.
Laat nog even weten of het zo inderdaad lukt.
Groet,
Ben 🆒
Hallo,

Één ingeplande overboeking kun je verwijderen, maar wanneer je voor een jaar lang periodiek een overboeking inplanned.
Hoe verwijder je al deze overboekingen in één keer?
Nu moet ik er iedere maand om denken om de overboeking eruit te halen. Lastig.
(Of ik heb niet goed gekeken.)

Met vriendelijke groet,
Ros

Hoi Ros,
Welkom in onze SNS community.
Volgens mij moet dat heel makkelijk kunnen.
Klik op "ingeplande overschrijving" (links in menu)
zoek bij "maandelijks", "kwartaal" of "jaarlijks" (rubrieken bij veel opdrachten wat verder naar onderen) naar de regel met je overboeking die je wilt stoppen/verwijderen
Klik recht achteraan in die regel op een klein driehoekje
klik in vervolg venstertje op “verwijderen”. (misschien nog bevestigen?)
Weg is ie (de hele vervolgopdracht), denk ik.
Laat nog even weten of het zo inderdaad lukt.
Groet,
Ben 🆒
Hallo Ros,
Het gaat heel makkelijk, zoals Ben al vertelde kijk bij
* ingeplande overschrijving,
* dan op de opdracht gaan staan
* op het pijltje rechts klikken, dan zie je verschillende mogelijkheden staan: Details bekijken, wijzigen en verwijderen.
* klik op verwijderen, je moet dan wel nog een handtekening plaatsen, dus je digi-:Dpas bij de hand houden.
* je ziet dan de opdracht al staan, je moet dan de stappen van de digi-pas volgen en dan verzenden doen

Je ingeplande overschrijving is er dan uit, lol hier een jaaropdracht verwijderd, moest toch veranderd worden.

Succes Corrie 😃
Ben en Corrie,

Bedankt voor jullie reactie.
Dit heb ik al eens gedaan, maar dan is alleen de overschrijving van die maand eruit.
Wanneer je een jaar vooruit ingeplanned hebt, blijft de rest gewoon staan.
Daar ligt juist mijn probleem, ik mag het het gehele jaar niet vergeten.

Groet,
Ben en Corrie,

Bedankt voor jullie reactie.
Dit heb ik al eens gedaan, maar dan is alleen de overschrijving van die maand eruit.
Wanneer je een jaar vooruit ingeplanned hebt, blijft de rest gewoon staan.
Daar ligt juist mijn probleem, ik mag het het gehele jaar niet vergeten.

Groet,

Ik heb afgelopen periode zonder problemen een aantal keren op de door mij beschreven wijze doorlopende opdrachten verwijderd. Mij lijkt dat er bij jou iets fout gaat. Ik heb zo geen idee wat dat kan zijn.
Is je bevestiging wel gelukt?
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ros,

Net als Ben, wil ik je van harte welkom heten op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het gedeelte over ‘Mijn SNS’, zodat andere leden met dezelfde vraag het antwoord gemakkelijk kunnen terugvinden.

Als je de instructies volgt zoals Ben en Corrie ze beschreven hebben en vervolgens de wijziging ondertekent met je digipas, dan zie je de periodieke overboeking niet meer terug in Mijn SNS. Is dit wel het geval? Dan kun je het beste je postcode, huisnummer, geboortedatum en de details van de overboeking mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Ros – periodieke overboeking verwijderen’. Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Dag BigBen en Irene,

ik heb het gehele verhaal exact uitgevoerd zoals bovenaan beschreven.
Dit gaf eerder niet het gewenste totaal verwijdering, alleen voor de bewuste maand die kon verwijderen.
Het is dus even afwachten wat er tegen het einde van deze maand weer terugkomt wat de ingeplande overboeking betreft.
Bedankt voor de tijd en moeite tot zover.
Eind deze maand zal ik het dus controleren en weer van mij laten lezen.

Groet,
Ros.
Dag BigBen en Irene,

ik heb het gehele verhaal exact uitgevoerd zoals bovenaan beschreven.
Dit gaf eerder niet het gewenste totaal verwijdering, alleen voor de bewuste maand die kon verwijderen.
Het is dus even afwachten wat er tegen het einde van deze maand weer terugkomt wat de ingeplande overboeking betreft.
Bedankt voor de tijd en moeite tot zover.
Eind deze maand zal ik het dus controleren en weer van mij laten lezen.

Groet,
Ros.

Ik ben benieuwt. Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
Groet,
Ben 🆒
Goed dat je het in de gaten houdt. Een collega van de klantenservice kan de systemen induiken om te controleren waar het misgaat. Mocht je er dus niet uitkomen, dan kun je telefonisch contact opnemen via 030 – 63 33 000.
Dag allen,

de ingeplande overboeking is niet terug, dus ik denk dat het goed gegaan is.
Wat ik niet begrijp is wat ik voorheen verkeerd gedaan heb, maar dat is nu niet zo belangrijk meer.
Iedereen hartelijk bedankt voor de nuttige hulp.

Groet,
Ros
Dag allen,

de ingeplande overboeking is niet terug, dus ik denk dat het goed gegaan is.
Wat ik niet begrijp is wat ik voorheen verkeerd gedaan heb, maar dat is nu niet zo belangrijk meer.
Iedereen hartelijk bedankt voor de nuttige hulp.

Groet,
Ros

Hoi Ros,
dank voor je terugkoppeling en gefeliciteerd met het (eindelijk) lukken van wat je wilde.
Ik heb ook geen idee wat de reden is dat 1 maal werd tegengehouden en daarna de afboekingen wel weer plaats vonden. Blijft dus waarschijnlijk een raadsel(tje).
Groet,
Ben 🆒
Hoe kan ik een ingeplande opdracht deze is nog niet uitgevoerd annuleren
Badge +2
Goedemiddag Zolika10,

Allereerst van harte welkom op de community. Leuk om te lezen dat het is gelukt om een topic aan te maken. Je vraag heb ik verplaatst naar een bestaand topic. Hierin staat beschreven hoe je een ingeplande periodieke overboeking verwijdert. Als je doelt op een ander soort betaling, trek me dan aan m'n mouw, dan help ik je verder.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer