SNS

Beantwoord

Is er iets met de saldo attenties aan de hand?

  • 5 juli 2016
  • 36 Reacties
  • 2414 Keer bekeken

Goedemorgen, gisteren kreeg ik geld van mijn vriendin. Dit komt altijd van dezelfde rekening en normaal krijg ik hier een transactie attentie van.

Gisteren maakte ik geld over en kreeg ik geen sms. Tot mijn grote verbazing staat haar rekening nummer nu ook niet meer tussen de transactie attenties en daarbij komt wanneer ik er eentje toe wil voegen blijft hij maar laden.

Zie ook het screenshot.

Weet iemand wat hier precies aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Stefan 28 juli 2016, 15:00

Hi Irene,
Het werkt!


Ik kan nu weer transactie attenties aanmaken en wijzigen.
Groeten,
Stefan
Bekijk origineel

36 reacties

Ik moet het goed zeggen: "Transactie-attenties"
Reputatie 3
Badge +1
Vanochtend wel een saldo attentie ontvangen (02:56), maar ik had ook een transactie-attentie verwacht voor deze geplande overboeking (op basis van het IBAN van de begunstigde). Gisterenochtend (10:08) heb ik nog wel een transactie-attentie ontvangen van een overboeking van de belastingdienst.

De transactie-attenties staan bij mij nog wel in de 'Mijn SNS' omgeving vermeld, maar als ik er eentje wil toevoegen, dan krijg ik hetzelfde als Sjaakie93: 'Bezig met laden, een ogenblik geduld alsjeblieft.'

Zeer waarschijnlijk een storing dus... 😞
Hoi Stefan, dan denk ik dat het een storing is misschien en dat de transactie-attenties niet werken.

Overigens wel "vreemd" dat het nummer van mijn vriendin uit mijn "lijstje" met transactie-attenties is of ik heb niet goed gekeken.

Misschien wil 1 van de mods dit straks even nakijken?
Kan dat iets te maken hebben met het feit dat ik gisteravond tijdens een iDeal-transactie een error-melding kreeg ("verbinding met de bank verbroken"), ik niet werd teruggeleid naar de webshop-pagina, maar de transactie achteraf wel bleek te zijn uitgevoerd?
Heren,

Jullie zijn er vroeg bij vandaag. Ik krijg dezelfde melding als ik een transactie-attentie wil invoeren. Ik vraag na of er een storing is.

@Koos, krijg je de melding bij meerder webshops of alleen bij deze? Zoals je het nu uitlegt, lijkt het een probleem van de website te zijn. Als je het bij meerdere webshops hebt, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Er wordt op dit moment uitgezocht waarom het probleem ontstaat bij het versturen van de attenties en het opnieuw instellen daarvan. Als we een antwoord ontvangen, dan horen jullie het hier.
Reputatie 3
Badge +1
Update 6 juli 2016 7:36 uur:
Vanochtend om 2:15 weer een transactie-attentie ontvangen, tegelijk met een saldo-attentie. Dus dat deel werkt (weer).
Maar als ik een nieuwe transactie-attentie wil toevoegen in 'Mijn SNS', blijft de browser weer hangen met de status pop-up 'Bezig met laden, een ogenblik geduld alsjeblieft.'
Weer een update.

Het probleem waarbij de attenties niet goed verstuurd werden, is vandaag opgelost. Sorry voor het ongemak. Het aanmaken van attenties is in Mijn SNS nog niet mogelijk. In de app kun je wel een nieuwe attentie invoeren. Wanneer het in Mijn SNS weer mogelijk is om een attentie in te voeren, is nog niet duidelijk.
Waarom staat deze "ineens" bij de wensenlijst? De vraag is overigens nog niet helemaal opgelost.
Reputatie 3
Badge +1
Waarom staat deze "ineens" bij de wensenlijst? De vraag is overigens nog niet helemaal opgelost.Ik zie hem niet staan. Waar kijk je precies Sjaakie?
Waarom staat deze "ineens" bij de wensenlijst? De vraag is overigens nog niet helemaal opgelost.Ik zie hem niet staan. Waar kijk je precies Sjaakie?
Hoi Stefan. Helemaal bovenaan op een mobiel. Er staat tevens een groen vinkje bij wat zou duiden dat de vraag is opgelost. Dit is echter nog niet (helemaal) het geval.
Om het nog "mooier" te maken..hij staat nu ook tussen gesprekken.
Reputatie 3
Badge +1
Om het nog "mooier" te maken..hij staat nu ook tussen gesprekken.Als ik de wensenlijst bekijk (mobiel of via de PC), dan zie ik hem niet staan. Behalve onder het kopje 'Recente topics', maar dat is niet hetzelfde als dat dit daadwerkelijk op de wensenlijst staat. Dat groene vinkje zie ik daar ook bij staan, maar dat betekent volgens mij niets meer dan dat iemand jouw vraag heeft beantwoord...
Of zie ik iets compleet over het hoofd :?
Om het nog "mooier" te maken..hij staat nu ook tussen gesprekken.Als ik de wensenlijst bekijk (mobiel of via de PC), dan zie ik hem niet staan. Behalve onder het kopje 'Recente topics', maar dat is niet hetzelfde als dat dit daadwerkelijk op de wensenlijst staat. Dat groene vinkje zie ik daar ook bij staan, maar dat betekent volgens mij niets meer dan dat iemand jouw vraag heeft beantwoord...
Of zie ik iets compleet over het hoofd :?


Das dus jammer..kan geen screenshot toevoegen.

De vraag is nog niet beantwoord/opgelost..er wordt redelijk snel een groen vinkje geplaatst terwijl het topic nog openstaat..
Reputatie 3
Badge +1
Hi Sjaakie,
Ik denk dat ik nu weet wat er mis gaat in onze communicatie. Waarschijnlijk kijk jij met je mobiel naar de beginpagina van de community. Ergend halverwege zie je 3 kopjes onder elkaar staan: vragen, gesprekken en wensenlijst. Daaronder staan de meest recente onderwerpen. Deze discussie staat bovenaan, ook als de op het kopje wensenlijst hebt geklikt. Dat suggereert dat jouw vraag inmiddels op de wensenlijst staat, maar volgens mij is dat niet zo. De echte wensenlijst staat hier in deze discussie en daar staat jouw vraag (of het kunnen aanpassen van transactie attenties) niet tussen.
Hi Sjaakie,
Ik denk dat ik nu weet wat er mis gaat in onze communicatie. Waarschijnlijk kijk jij met je mobiel naar de beginpagina van de community. Ergend halverwege zie je 3 kopjes onder elkaar staan: vragen, gesprekken en wensenlijst. Daaronder staan de meest recente onderwerpen. Deze discussie staat bovenaan, ook als de op het kopje wensenlijst hebt geklikt. Dat suggereert dat jouw vraag inmiddels op de wensenlijst staat, maar volgens mij is dat niet zo. De echte wensenlijst staat hier in deze discussie en daar staat jouw vraag (of het kunnen aanpassen van transactie attenties) niet tussen.

Hallo Stefan,

Bedankt voor je uitleg, maar dit levert bij mij veel verwarring op. Je zou immers denken dat het geen "wens" is, geen "gesprek" maar toch echt een vraag. Overigens bij mij staat dat bovenaan. Zodra de screenshots weer werken in het forum ga ik het laten zien aan je.

Fijne avond en bedankt voor je reactie.
Hoi allemaal,

Olaf neemt dit punt mee richting InSided.
Goedemorgen, hoe is het vandaag de dag met dit topic? Werken die attenties nu inmiddels of blijft ie maar draaien?
Weer een update.
Wanneer het in Mijn SNS weer mogelijk is om een attentie in te voeren, is nog niet duidelijk.

Dit moet toch allang duidelijk zijn inmiddels? Het is gewoon een of andere vage loop. Iemand het er lopen klooien, dat is duidelijk iig.
Tevens blijven mij reactie hierboven op 563 staan..
Laat maar
Hoi Sjaakie,

Het lukt mij inmiddels weer om attenties in te stellen via de app en in Mijn SNS. We hebben nog geen terugkoppeling gehad van onze IT-afdeling, maar het lijkt dus weer te werken.
Reputatie 3
Badge +1
Hi Wouter,

Bij mij werkt het nog steeds niet; ik blijf de melding zien 'Bezig met laden,
een ogenblik geduld alsjeblieft.' als ik een nieuwe transactie attentie wil aanmaken in Mijn SNS, waarmee mijn pagina op slot komt te zitten; daar kom ik dus niet meer uit (behalve een harde pagina refresh).

Een saldo attentie aanmaken werkt wel.

Groeten,
Stefan


NB: ik gebruik Chrome versie 51.0.2704.103 m (64-bit) op een windows 7 PC
Reputatie 3
Badge +1
Correctie: inmiddels Chrome versie 52.0.2743.82 m (64-bit)
Badge +1
Goedemiddag Stefan,

Dank voor je signaal. Ik informeer onze specialisten en hoop snel met een oplossing te komen.

Reageer