SNS

Jammer maar ik stop met mobiel betalen

  • 1 december 2019
  • 0 Reacties
  • 8318 Keer bekeken

Goedendag,

In maart 2018 begonnen met mobiel betalen. Ik ben een doorzetter, maar na een maand of vijf er weer mee gestopt. Mobiel betalen faalt te vaak. Eens een paar maanden gewacht en toen in het begin van dit jaar opnieuw de App op mijn telefoon gezet. Het ging een stuk beter met VPay dan met de vorige betaal dienstverlener. Toch maar weer wat vertrouwen gekregen want het is voor mij erg handig.

Kom net van de Albert Heijn, worstenbroodjes gekocht. Bij de kassa kan ik niet betalen met mijn Huawei Mate 9 Telefoon, erg vervelend. Dat is nu de zoveelste keer dat het niet werkt. Bij de groenteboer werkt het soms wel en soms niet, Bij de schouwburg werkte het laatst ook al niet, zo ergerlijk.

Automaten geven weinig info anders dan onbegrijpelijke berichten over magneetkaart strip kapot(?) of dubbele kaart gescand, bied 1 kaart aan(?). Of er komt geen respons en je wacht om “betaling mislukt” te vernemen, foei toch, verplaats je toch eens in de klant of gebruiker programmeur!

Ik betaal wel €12 per jaar om deze handige feature te mogen gebruiken op twee rekeningen maar het is volstrekt niet te vertrouwen. Ik schat dat van de 10 betalingen die je wilt doen je zeker een á twee keer je pasje toch weer bij je moet hebben en die heb ik vaak niet bij me.

Afijn ik verwijder de App van mijn telefoon en wacht maar weer eens een jaartje af. Jammer dat het product zo slecht werkt.

Met vriendelijke groet, Cees Bakker


0 reacties

Geen reactie

Reageer