SNS

kan niet sparen in de nieuwe mijn sns

  • 26 juni 2020
  • 2 Reacties
  • 5493 Keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik zit nu in een nieuwe versie van mijn sns en probeer geld naar mijn spaarrekening over te maken.

Als ik op storten en opnemen onder het spaarkopje klik ga ik naar het betaalscherm om naar andere rekeningen geld overmaak. En daar zie ik geen spaarrekeningen.

Als ik terug ga naar de oude sns gaat het wel goed.


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @Eva van Goor en wat fijn dat je dit doorgeeft. Dit zou wel mogelijk moeten zijn. Welke browser gebruik je en heb je een andere browser geprobeerd?

Misschien helpt dit. Zo niet, stuur dan een schermprint en je gegevens naar webcare@sns.nl. Wij zetten het dan door naar de hulpdiensten internetdiensten om hiernaar te kijken en uit te zoeken wat er aan de hand is.

Reputatie 2
Badge

Ik ben er inmiddels uit. Het blijk je spaarrekeningen in je adresboek staan.

Ik niet zeggen dat ik dit het toppunt van intuïtief gebruik vind.

Het staat verder ook nergens aangegeven.

 

Reageer