SNS

Beantwoord

Mobiel betalen - Limieten voor SNS Mobiel Betalen app

  • 28 juni 2020
  • 4 Reacties
  • 7811 Keer bekeken

Ik heb sinds kort Mobiel Betalen op mijn GSM, niet te verwarren met Mobiel Bankieren.

Maar ik moet zeggen het werkt niet zoals het zou moeten Met de SNS pas heb ik nu een limiet van 50,-€ contactloos, met de GSM niet meer dan 25,-€ als het al werkt, vaker niet dan wel.
Ik heb de Mobiel Betalen app wel 3x moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren totdat er achter kwam, dat ik bij de laatste verwijdering de GSM helemaal uit gezet heb en vervolgens opnieuw geinstalleert.

Maar de limiet zou gelijk zijn als bij gebruik van de bankpas niets is minder waar, 25,50 € gaat met de GSM NIET, bankpas wel.

icon

Beste antwoord door Geesje SNS 30 juni 2020, 13:45

Goedemiddag @fatman, goed dat je aan de bel trekt. De limieten voor SNS Mobiel Betalen app zijn anders dan met de SNS Betaalpas. Zonder code of vingerafdruk is de limiet € 25 per betaling en maximaal € 50 per dag. Met code of vingerafdruk betaal je boven € 25 en bij meerdere betalingen boven € 50. Maximaal betaal je per dag € 500 met de app. Als je hebt ingesteld dat je voor elke betaling een bevestiging ontvangt, moet je voor elke betaling je code of vingerafdruk gebruiken.

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag functioneerde de Mobiel Betalen weer niet, voor de 5 keer weer verwijderd, telefoon helemaal uitgezet, opnieuw geïnstalleerd en hij deed het weer 2x en was het weer afgelopen, waardeloze app, SNS Bankieren werkt feilloos, maar betalen is een grote misser, SNS doe er wat aan want ik ben niet de enigste er zijn zoveel klachten hierover.

Reputatie 2
Badge

Goedemiddag @fatman, goed dat je aan de bel trekt. De limieten voor SNS Mobiel Betalen app zijn anders dan met de SNS Betaalpas. Zonder code of vingerafdruk is de limiet € 25 per betaling en maximaal € 50 per dag. Met code of vingerafdruk betaal je boven € 25 en bij meerdere betalingen boven € 50. Maximaal betaal je per dag € 500 met de app. Als je hebt ingesteld dat je voor elke betaling een bevestiging ontvangt, moet je voor elke betaling je code of vingerafdruk gebruiken.

OK begrijp ik. Maar de betaal app werkt soms wel maar meestal niet, NFC staat altijd aan. Als ik de app deinstaalleer werkt even wel en dan weer niet, ik heb hem al 4x geherinstalleerd en dan gaat het ffff goed en vervolgens werkt hij niet meer.

Reputatie 3
Badge

De SNS Mobiel Betalen app is er om je meer gemak te brengen, maar dat is bij jou duidelijk niet het geval. Welk toestel gebruik je en welke versie van de app en je besturingssysteem heb je in gebruik? Dan vraag ik bij de technische dienst na of er een bekende oorzaak is voor de problemen die je ervaart en hoe dit is op te lossen.

Reageer