SNS

Beantwoord

SNS Mobiel bankieren app werkt niet

  • 18 november 2019
  • 4 Reacties
  • 15191 Keer bekeken

Waarom werkt de SNS-bankapp vaak niet.

 

Nu is dat ook weer het geval en krijg je de melding; Een moment geduld a.u.b. maar je komt maar niet verder.

Ook krijg ik vaak de melding dat er geen Internetverbinding is.

Alles werkt hier perfect maar je krijgt geen verbinding met de bank.

Ben dan ook van plan om die vervelende app er maar af te gooien als er niet gauw een goede oplossing voor komt.

 

icon

Beste antwoord door Geesje SNS 25 november 2019, 18:52

Logisch dat je geduld opraakt @waaromwerkthetniet. Stuur je een schermafdruk naar info@sns.nl? Zet je postcode, huisnummer, geboorteplaats en -datum in je bericht. Dan kijken mijn technische collega's wat het probleem is.

Bekijk origineel

4 reacties

SNS Mobiel bankieren app werkt niet goed

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @waaromwerkthetniet,

 

Welkom op de community. Als het je leuk lijkt, maak je hier kennis met het team. Een werkende app is wel zo prettig. Heb je de app al helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Als je een foutcode krijgt, lees ik die graag. Dan zoek ik gericht naar de oplossing.

 

Ik heb intussen de SNS mobiel bankieren app van mijn mobieltje verwijderd en er opnieuw opgezet.

Foutcodes heb ik nog niet gekregen maar krijg heel vaak te zien dat ik geen internetverbinding heb.

Nog maar eens proberen en als ik dan geluk heb kom  ik erin.

Nu wilde ik gisteren ook weer inloggen maar krijg het schermpje; Even geduld a.u.b. en dan kun je wachten tot je een ons weegt.

Kan zo ook niet inloggen want vandaag had ik hetzelfde schermpje nog steeds. en dat schiet natuurlijk niet op.

Aan die app heb ik dus niets.

 

 

Reputatie 2
Badge

Logisch dat je geduld opraakt @waaromwerkthetniet. Stuur je een schermafdruk naar info@sns.nl? Zet je postcode, huisnummer, geboorteplaats en -datum in je bericht. Dan kijken mijn technische collega's wat het probleem is.

Reageer