SNS

Beantwoord

Vreemde link in het menu

  • 6 juli 2016
  • 13 Reacties
  • 4713 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Sinds enkele weken zie ik een vreemde link in mijn linkermenu van 'Mijn SNS' onder het kopje 'Beleggen':


Ik verwacht na het klikken op de link Mijn beleggingsrekeningen een overzicht te krijgen van mijn beleggingsrekeningen. Als ik de URL analyseer, zou er iets moeten komen over de zorgplicht (van SNS naar mij :?), maar uiteindelijk krijg ik een algemene foutmeldingspagina te zien met de tekst: "Wat je zoekt kunnen we niet vinden."

Ben ik de enige die dit heeft, of is dit een foutje in de 'Mijn SNS' omgeving die door iedereen genegeerd wordt?
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 6 juli 2016, 15:13

Goedemiddag,

Deze optie zou nog niet live moeten staan en wordt zo snel mogelijk verwijderd. Namens de productmanager nogmaals bedankt voor het melden 🙂.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
@Stefan: Je bent in elk geval niet de enige, want bij bij doet zich hetzelfde voor. Tot nu toe was het me nog niet opgevallen, maar ik denk dat het inderdaad een foutje is in de 'Mijn SNS'-omgeving.
Badge +1
Dank voor jullie signaal, heren. Ik ga erachteraan.
Badge +1
Goedemiddag,

Deze optie zou nog niet live moeten staan en wordt zo snel mogelijk verwijderd. Namens de productmanager nogmaals bedankt voor het melden 🙂.
Badge +1
De link is inmiddels verwijderd. Geniet van jullie avond.
Reputatie 3
Badge +1
Graag gedaan en inderdaad, de link is nu weg.
Uiteraard ben ik nu wel nieuwsgierig geworden naar de beoogde functionaliteit die er (ooit) achter komt te zitten... :8
Daar weten wij ook het fijne nog niet van, Stefan.

Als er een update komt van Mijn SNS en de beleggingsomgeving, dan horen jullie dat direct.
Daar weten wij ook het fijne nog niet van, Stefan.


Als jullie iets niet weten, vragen jullie dat normaliter toch na? :?
Groet,
Ben 🆒
Daar heb je gelijk in, Ben. En dat is precies wat ik zojuist heb gedaan. Ik kom er dus nog op terug.
Inmiddels hebben we een terugkoppeling ontvangen.

Er wordt gekeken hoe we het overzicht van de beleggingsrekeningen kunnen verbeteren. Op dit moment is de definitieve indeling nog niet bekend. We weten nog niet wanneer het wel bekend is en we jullie kunnen laten zien hoe het wordt. Ik moet dus een beroep doen op jullie geduld.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor de terugkoppeling Wouter!
Ik vraag me wel af welke andere beleggingsrekeningen er tegen die tijd nog naast het profielbeleggen bestaan. Een overzicht van maximaal 1 beleggingsrekening is in mijn beleving een erg kort overzicht... ;)
Groeten,
Stefan
Een overzicht van 1 rekening is inderdaad niet heel spectaculair 😉. Je kunt meerdere SNS Profiel Beleggen openen, dus de ruimte voor meer dan 1 rekening moet er wel zijn. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 3
Badge +1
Je kunt meerdere SNS Profiel Beleggen openen, dus de ruimte voor meer dan 1 rekening moet er wel zijn.
Technisch zal dat inderdaad moeten kunnen, maar ik kan vanuit klantperspectief geen redenen verzinnen waarom ik meer dan 1 SNS ProfielBeleggen rekening zou willen openen. Je kunt immers maar in 1 profielfonds beleggen. Tenzij je natuurlijk bij de tweede rekening bewust kiest voor een lager risicoprofiel dan wat de uitkomst zou zijn op basis van de antwoorden op de vragen in het aanvraagformulier.
Het komt inderdaad niet vaak voor dat klanten meerdere SNS Profiel Beleggen hebben. In sommige gevallen is het wel mogelijk; bijvoorbeeld ouders die voor hun kinderen een rekening openen. Ook kun je voor verschillende doelen beleggen. Ik kan me voorstellen dat je met het geld voor je pensioen defensiever belegt, dan met spaargeld wat je over hebt om bijvoorbeeld op termijn een nieuwe auto te kopen. De vragen worden dan anders ingevuld waardoor er een ander profiel uitkomt. Ik ben het met je eens dat dit voor de meeste klanten niet het geval is, maar we moeten hier wel rekening mee houden.

Reageer