SNS

Beantwoord

Waarom blijft mijn overschrijving in behandeling?

  • 31 mei 2015
  • 3 Reacties
  • 719 Keer bekeken

Heb net via internet een betaling gedaan van een product, maar deze gaf aan dat de betaling mislukt is. Op 'Mijn SNS' gaf hij aan dat het bedrag nog verwerkt is. Wat gaat er nu gebeuren?
icon

Beste antwoord door Sanne 31 mei 2015, 17:01

Uit eigen ervaring met ideal: De mislukte betaling zal niet afgeschreven worden.

Als het een betrouwbaar bedrijf is, kan je het gerust opnieuw proberen. Zo niet, dan zou ik even wachten tot de "in behandeling" betaling daadwerkelijk verdwijnt of morgen even contact opnemen met SNS Klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Uit eigen ervaring met ideal: De mislukte betaling zal niet afgeschreven worden.

Als het een betrouwbaar bedrijf is, kan je het gerust opnieuw proberen. Zo niet, dan zou ik even wachten tot de "in behandeling" betaling daadwerkelijk verdwijnt of morgen even contact opnemen met SNS Klantenservice.
Uit eigen ervaring met ideal: De mislukte betaling zal niet afgeschreven worden.

Als het een betrouwbaar bedrijf is, kan je het gerust opnieuw proberen. Zo niet, dan zou ik even wachten tot de "in behandeling" betaling daadwerkelijk verdwijnt of morgen even contact opnemen met SNS Klantenservice.


Ik heb zojuist even gecontroleerd op 'Mijn SNS' en zie dat de betaling niet heeft plaatsgevonden.
Badge +1
Hoi Vincent82,

Welkom op de community. Ik zie dat je vraag inmiddels al beantwoord is; mooizo.
Zoals je ziet helpen de andere leden je graag en dus ook op zondag (waarvoor dank Sanne).

Hopelijk zien we je snel terug op de community.
Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Hier kun je alles lezen over de community. In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen.

Reageer