SNS

Beantwoord

Waarom staat mijn oude creditcard nog in het overzicht van Mijn SNS?

  • 22 juni 2016
  • 16 Reacties
  • 7069 Keer bekeken

Hoi,

Ik heb ergens rond 2008/2009 een creditcard bij SNS gehad. Deze kaart is in 2011 al verlopen, maar is nog steeds zichtbaar binnen Mijn SNS.

Ik heb hier in december 2015 contact over gehad met jullie klantenservice, en toen is mij verteld dat jullie 'binnenkort' een opruimactie zouden gaan houden, om alle niet actieve creditcards te verwijderen.

Tot op heden is dat nog niet gebeurd. Wanneer gaan jullie de oude creditcards uit Mijn SNS verwijderen?

Groet,

Jeffrey
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 23 juni 2016, 09:28

Goedemorgen Jeffrey,

Het eerstvolgende overleg met onze creditcardleverancier over dit onderwerp is volgende week. Hierna wordt er geanalyseerd en bekijken ze of ze de software inderdaad kunnen verbeteren zodat deze oude kaarten verwijderd kunnen worden.
Bekijk origineel

16 reacties

Badge +1
Hoi Jeffrey,

Goed dat je ons een herinnering stuurt. Ik ga er voor je achteraan; je hoort van me zodra ik meer weet.
Hoi Tibor,

Ik wil niet pushen of zo, maar ik dacht, ik kaart het nog even aan 🙂
Badge +1
Hoi Tibor,
Ik wil niet pushen of zo, maar ik dacht, ik kaart het nog even aan :)

Zo komt het ook totaal niet over hoor; juist goed dat je het even aankaart 🙂.
Badge +1
Goedemorgen Jeffrey,

Het eerstvolgende overleg met onze creditcardleverancier over dit onderwerp is volgende week. Hierna wordt er geanalyseerd en bekijken ze of ze de software inderdaad kunnen verbeteren zodat deze oude kaarten verwijderd kunnen worden.
Goedemorgen Tibor,

Bedankt voor de terugkoppeling. Weer een +1 voor SNS voor de openheid van zaken! 🙂
Badge +1
Goedemorgen Tibor,
Bedankt voor de terugkoppeling. Weer een +1 voor SNS voor de openheid van zaken! :)

Graag gedaan, Jeffrey. Geniet van je dag verder.
Hallo

Ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe creditcard moeten activeren aangezien de oude zou aflopen. Ik heb vanmorgen in de App gekeken en toen stond alles nog zoals voorheen in het saldo overzicht (dashboard) van de App. Net keek ik nog eens en toen viel mij op dat mijn creditcard er ineens 2x op staat met 2x precies dezelfde gegevens er onder, op de kaartnummer na, die is bij de ene veel langer. Ook op de site staat de kaart er 2x op, echt met 1 verschil; Het totaal in saldo overzichten verschillen.
In de app staat het totaal zonder aftrek van de creditcard weergegeven. Op de site wordt het totaal weergegeven min 2x het bedrag van de creditcard (?) Hierdoor onstaan dus 2 verschillende totaal saldo bedragen...

Is dit normaal, dus ter overgang van de oude naar de nieuwe kaart en maak ik me druk om niks? Of gaat er iets mis?
Alvast bedankt voor jullie feedback!

Groeten,
Swen
Hoi Swen,

Allereerst welkom op de community. Ik vind het altijd leuk om te zien dat nieuwe leden dit platform gebruiken om hun vraag te stellen. Jeffrey stelde gisteren dezelfde vraag, daarom verplaats ik je reactie naar zijn topic. Voor de volledigheid kan ik zeggen dat we volgende week weer rond de tafel zitten met de creditcardleverancier. Onderwerp van gesprek is dan onder andere het verwijderen van oude creditcards uit het overzicht.

Hopelijk zie ik je vaker op de community. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Hoi Swen,

Van mijn IT-collega's krijg ik het bericht dat er gisteren een kleine bug in het tonen van creditcards in Mijn SNS zat. Het is mogelijk dat je de dubbele kaart niet meer ziet als je nu inlogt.

Van mijn IT-collega's krijg ik het bericht dat er gisteren een kleine bug in het tonen van creditcards in Mijn SNS zat. Het is mogelijk dat je de dubbele kaart niet meer ziet als je nu inlogt.


Dit probleem heb ik gisteren ook gemeld bij jullie klantenservice. Dit is daarna meteen doorgezet naar de IT afdeling.
Hoi Jeffrey,

Fijn dat je zo alert bent. Als je weer een dergelijke bug voorbij ziet komen, dan mag je dit ook hier op de community melden. Bedankt voor je signaal.
Hi Dennis

Het is nu inderdaad opgelost. Bedankt voor je feedback. :)
Fijn dat issues snel opgepakt worden!

Groeten,
Swen
Hoi Jeffrey,

Ik heb een terugkoppeling gekregen van onze experts. De oude creditcards worden nu nog getoond en dit wordt voorlopig niet veranderd. Er staan andere noodzakelijke updates gepland, waar dit nog geen onderdeel van is. Zodra we meer weten hierover of over andere updates voor de creditcard, dan laten we het jullie natuurlijk weten.
Hoi Irene,

Mijn excuses voor de late reactie, maar bedankt voor de terugkoppeling!
Het is zoals het is, en 'first things first' zullen we maar zeggen ;)

Groet,

Jeffrey
Hoi Jeffrey,

Fijn dat je zo begripvol bent 😃.
Ik zou ook graag mijn opgezegde creditcard weg zien uit Mijn SNS. Ik vind het heel erg raar dat dat niet gewoon gebeurd bij een product wat opgezegd is. Mijn opgezegde spaarrekening was wel direct uit het overzicht verdwenen na opzegging...

Reageer