SNS

Beantwoord

Waarom werkt mijn SNS Mobiel Bankieren app niet?

  • 26 november 2019
  • 2 Reacties
  • 9332 Keer bekeken

Op mijn mobiele telefoon blijft de inlog cirkel ?? draaien zonder dat ik de code heb ingegeven en kan er niet meer uit. Ik kan dus niet inloggen en weet niet hoe dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 27 november 2019, 10:12

Goedemorgen @frasselt en welkom op onze community. Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Vaak hebben dit soort problemen met je internetverbinding te maken. Als het in de toekomst nog eens gebeurt, probeer dan in te loggen via 3/4G of juist Wifi. Daarnaast was er vannacht heel kort onderhoud in de app, hier kan het mee te maken hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat graag.

Bekijk origineel

2 reacties

waarschijnlijk slechte technische kennis, maar het probleem is verholpen……...

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @frasselt en welkom op onze community. Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Vaak hebben dit soort problemen met je internetverbinding te maken. Als het in de toekomst nog eens gebeurt, probeer dan in te loggen via 3/4G of juist Wifi. Daarnaast was er vannacht heel kort onderhoud in de app, hier kan het mee te maken hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat graag.

Reageer