SNS

Beantwoord

Waarom wordt de koersinformatie van beleggingsfonds niet meer bijgewerkt?

  • 18 augustus 2016
  • 37 Reacties
  • 8802 Keer bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Vandaag (26 april 2017 om 10:10) lijkt het probleem weer te zijn verholpen. 🙂
Hoi Stefan,

Je bent sneller dan mijn collega's, de officiële bevestiging heb ik nog niet gehad. Goed om te horen dat alles weer werkt :)

Update: zojuist is de bevestiging vanuit mijn collega's ook binnengekomen. Alles werkt weer naar behoren.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb gisteren te vroeg gejuigd; de koers van mijn profielfonds in mijn portefeuille is sinds vanochtend 10:00 niet meer bijgewerkt (nu: 14:30). Bij ASN zijn de koersen wel bijgewerkt (met een kleine vertraging).
Wat onhandig dat de koersinformatie blijft haperen. Ik ga er nogmaals achteraan.
Reputatie 2
Badge +1
De koppeling tussen de beleggen omgevingen van SNS en ASN met Binck blijven haperen. Een enkele dag lijkt het te werken, maar vanochtend (4 mei 6:40) is zelfs de koers van gisteren niet bijgewerkt in SNS profielbeleggen. Sterker nog: ik kan momenteel niet eens geld overboeken van mijn beleggen geldrekening naar mijn SNS betaalrekening. Ik krijg dezelfde melding als in het weekend en 's-nachts: "Sorry, alleen op werkdagen kunt u tussen 6.00 uur en 22.00 uur een overboeking doen van uw beleggingsrekening."

NB: ook de verkoop order van gisteren is in de "Mijn SNS" omgeving niet verwerkt in het saldo van de geldrekening. In de beleggen omgeving is deze wel correct verwerkt.
Reputatie 2
Badge +1
Update (4 mei 7:48): de koers van het SNS profielfonds paars in de portefeuille van mijn SNS beleggen omgeving is zojuist alsnog bijgewerkt naar die van gisteren 10:01 uur. Maar ik kan nog steeds geen overboeking doen vanaf mijn beleggen geldrekening naar mijn SNS betaalrekening.
Hoi Stefan,

Bedankt voor je melding. Zojuist kregen we de bevestiging dat er een storing in is. Aan de achterkant is dit inmiddels opgelost en zijn alle gegevens up-to-date. Komende nacht worden de gegevens aan de voorkant bijgewerkt. Hopelijk ondervind je er niet teveel hinder van.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Dennis,
Bedankt voor de update. :)
Zojuist omstreeks 10:15 uur is alles in de beleggen omgeving bijgewerkt, zowel bij ASN als bij SNS. Dat geldt zowel voor de posities, als de koersen van vandaag en ook de storting/opname op de geldrekening. Ik heb dus ook net geld kunnen opnemen van de SNS profielbeleggen geldrekening.
De transacties in de "Mijn SNS/ASN" omgevingen zijn nog niet helemaal verwerkt, maar dat heeft voor mij op dit moment geen nadelige consequenties. Ik zal morgen even controleren of alles weer klopt en is gesynchroniseerd. :8
Groeten,
Stefan
Badge +1
Hoi Dennis,
Bedankt voor de update. :)
Zojuist omstreeks 10:15 uur is alles in de beleggen omgeving bijgewerkt, zowel bij ASN als bij SNS.Ik zal morgen even controleren of alles weer klopt en is gesynchroniseerd. :8
Groeten,Stefan

Top 🙂 Geef je morgen weer een update?
Reputatie 2
Badge +1
Top 🙂 Geef je morgen weer een update?
Dat zal ik doen! 🆒
Reputatie 2
Badge +1
Vandaag lijkt alles goed te zijn gegaan, maar omdat ik vanochtend diverse afspraken had, heb ik niet tussen 10:00 en 12:00 uur kunnen kijken of alles ook soepel is verlopen. Normaal gesproken worden op beursdagen tussen 10:00 en 10:03 uur de koersen van de fondsposities in mijn portefeuille bijgewerkt en de aan-/verkopen verwerkt van orders die ik op de voorgaande beursdag voor 15:00 uur heb ingelegd. De laatste dagen ging dit regelmatig mis of met veel vertraging.

Maandag 8 mei zal ik nogmaals een controle uitvoeren, maar dan rond 10:00 uur :8
Hopelijk is het maandag opgelost, Stefan 🙂

Reageer