SNS

Beantwoord

Zijn de wijzigingen in de vernieuwde Mijn SNS niet compleet?

  • 9 oktober 2019
  • 6 Reacties
  • 12115 Keer bekeken

Vanmorgen een overschrijving uitgevoerd, waarbij twee zaken de aandacht trokken.
  1. Ik krijg op het scherm direct de vraag of ik de nieuwe MijnSNS wil proberen (betaversie). Dat wil ik wel. Op het volgende scherm staat: Helaas kunt u geen gebruik maken van de nieuwe MijnSNS. Dat zou komen omdat ik via digicode heb ingelogd, niet via digipas. Waarom die controle niet vooraf? Bovendien: ik wil niet via digipas, omdat ik juist zoveel gemak ondervind van mijn wachtwoordmanager.
  2. De tenaamstelling van de begunstigde kan niet worden gecontroleerd. Dat is uitermate merkwaardig, omdat het om een Volksbank-rekening gaat (ASN) en die rekening al heel lang bestaat. Of geldt die IBAN-controle niet voor spaarrekeningen?
Een typisch geval van dode mus?
icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 9 oktober 2019, 16:59

Hoi @Koos,

Daar ben ik met een verhelderend antwoord op je vragen. Een collega uit het team ontwikkelaars van de nieuwe Mijn SNS liet me zojuist weten dat er morgen een update komt. Met betrekking tot jouw 2 vragen:

  1. Ja, dat zit er helaas nu tijdelijk in. Tot nu toe hebben we dit nog niet kunnen repareren. Morgen gaat er een nieuwe versie live, waarbij je ook gebruik kunt maken van je digicode.
  2. Hiervoor geldt hetzelfde als bovenstaande, deze bug zit er al een tijdje in en deze hebben we niet eerder kunnen fixen. Met de release van morgen zou dit ook opgelost moeten zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Evelyn SNS, jij bent echt van de Partij voor de Dieren!

Hoi @eRik19, een vliegende vogel vangt altijd wat 😉
@Evelyn SNS, jij bent echt van de Partij voor de Dieren!
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan @Koos 🙂 ik ben blij dat ik je af en toe kan helpen. Fijne avond!
Geweldig ! Zo'n snel antwoord, en dan ook nog met positieve impact.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Koos,

Daar ben ik met een verhelderend antwoord op je vragen. Een collega uit het team ontwikkelaars van de nieuwe Mijn SNS liet me zojuist weten dat er morgen een update komt. Met betrekking tot jouw 2 vragen:

  1. Ja, dat zit er helaas nu tijdelijk in. Tot nu toe hebben we dit nog niet kunnen repareren. Morgen gaat er een nieuwe versie live, waarbij je ook gebruik kunt maken van je digicode.
  2. Hiervoor geldt hetzelfde als bovenstaande, deze bug zit er al een tijdje in en deze hebben we niet eerder kunnen fixen. Met de release van morgen zou dit ook opgelost moeten zijn.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Koos,

Een dode mus zou betekenen dat we klanten blij maken met iets wat we niet nakomen en het tegengestelde is juist waar: internetbankieren via Mijn SNS wordt vernieuwd. Dat doen we stukje bij beetje. Zodra er iets klaar is, kun je dat meteen gebruiken. De 2 punten waar je tegenaan loopt, zal ik voor je navragen. Momentje geduld alsjeblieft 🙂

Reageer