Daarna ben ik een tijd niet actief geweest.
Toen ik zojuist wilde inloggen op de community, moest dat via 'mijn SNS'/internetbankieren. Nadat ik daar was ingelogd, werd me gevraagd een gebruikersnaam en emailadres voor de community op te geven. Wanneer ik mijn geregistreerde gebruikersnaam en/of emailadres invulde, kreeg ik de melding 'gebruikersnaam bestaat al' of 'er is al een gebruiker met dit emailadres geregistreerd'. Ik kon nergens een mogelijkheid vinden om op mijn bestaande account in te loggen en heb dus maar een nieuwe gebruikersnaam gekozen en een ander emailadres ingevuld.
Blijkbaar was mijn oude Community-account nooit aan mijn SNS rekening gekoppeld.
Is er een mogelijkheid dat ik alsnog weer onder mijn gebruikersnaam 'imzadi' kan inloggen, en dat mijn posts onder 'imzadi75' naar mijn oude account worden verplaatst? Of moet ik voortaan als 'imzadi75' verder?
Beste antwoord door Wanda
Welkom terug! Het klopt, jij hebt inderdaad je inlog niet gekoppeld aan je Mijn SNS omgeving. Voordat we overgingen naar de nieuwe manier van inloggen via Mijn SNS, hebben we de communityleden hiervan op de hoogte gebracht. Gelukkig is dit geen probleem en heb ik de koppeling alsnog gemaakt aan de hand van je nieuwe gebruikersnaam. Als je via Mijn SNS naar de community gaat, dan kom je weer op je oude account uit. Ik ga nu onderzoeken of ik de 2 topics die je met je nieuwe account hebt aangemaakt, ook om kan zetten naar je oude gebruikersnaam. Zodra dit gelukt is, laat ik het je weten.