SNS

Bronzen Esprix Award voor onze hypoheekcampagne

  • 19 mei 2016
  • 3 Reacties
  • 11563 Keer bekeken

Hoi iedereen,

Met trots mag ik mededelen dat we gisteren de bronzen Esprix Award hebben gewonnen voor de SNS Hypotheek Looptijdservice. Dit is een vakprijs voor de beste marketingcommunicatie campagnes. De jury prees de campagne om zijn kwaliteit, originaliteit en de uitstekende uitvoering. Een prachtig compliment waar we heel trots op zijn.

"SNS neemt een voortrekkersrol als het gaat om klanten te informeren wanneer de hypotheekrente daalt. Dat zou eigenlijk niet meer dan logisch moeten zijn voor moderne hypotheekbanken." Dit is te lezen in het juryrapport van de Esprix 2016. Ook is de vakjury onder de indruk van de vele aandacht die SNS voor dit onderwerp krijgt, tot Kamervragen aan toe. Het is onze tweede Esprix. Vorig jaar wonnen we deze toonaangevende prijs namelijk met de campagne 'Heel Normaal'.

Esprix Awards
De afgelopen jaren is de Esprix uitgegroeid tot dé vakprijs voor de beste marketingcommunicatie campagnes. Vooraanstaande creatieven en marketeers zitten in de jury. Ze beoordelen inzendingen op het creatieve idee en het resultaat. Dit jaar waren er 31 campagnes genomineerd, verdeeld over 10 categorieën. Hier lees je alles over deze vakprijs.

Campagne SNS Hypotheek Looptijdservice
De campagne SNS Hypotheek Looptijdservice liep van november 2015 tot en met maart 2016. Met deze campagne schudden we heel Nederland wakker met de vraag: Denk jij dat iemand het je vertelt als je hypotheekrente tussentijds omlaag kan? We maakten mensen ervan bewust dat je hypotheekrente voor het einde van je rentevaste periode misschien wel omlaag kan. Maar dat de meeste hypotheekaanbieders je dit niet laten weten. Met SNS Hypotheek Looptijdservice checken wij wel elk jaar samen met onze klanten of de rente omlaag kan.

Mijn complimenten voor alle collega's die een rol hebben vervuld bij deze campagne. En natuurlijk gaan we met z'n allen gewoon door; op naar de Esprix Awards van 2017 🙂.


3 reacties

Gefeliciteerd SNS.
Ondanks dat ik een publieksprijs meer waardeer, is dit natuurlijk wel een teken dat de SNS "aardig" aan de weg timmert. Toch oppassen om met deze "prijzen" niet teveel achterover te gaan leunen. Er is nog heel wat meer te behalen dan "vak prijzen", nl nog tevredener klanten. En zijn dat alle (nou ja heel veel) medewerkers ook niet?
Groet,
Ben 🆒
PS Een klant die zegt uitstekend geholpen te zijn of erg tevreden te zijn, is toch eigenlijk ook een prijs? Bovendien is er geen betere "creatieve" (of wat dan ook) reclame dan die klant. Zeg dat voort!
Top ! Van harte met deze prijs !
Mooie gelegenheid om een lekker drankje te nuttigen op de vrijmibo 🙂

Keep up the good work !
Bedankt voor de felicitaties, heren. We nemen hier zeker geen genoegen mee, maar staan wel graag stil bij bijzondere gebeurtenissen en prijzen. Een vrijmibo zit er voor mij niet in vandaag, maar ik geef het door aan mijn collega's. 😉

Reageer