SNS

Beantwoord

Censuur? Bijdrage slakkegang overboeken na opheffen Zelf Beleggen verdwenen

  • 24 november 2015
  • 6 Reacties
  • 4055 Keer bekeken

kan mijn bijdrage over stoppen zelf beleggen en de onvoorstelbare slakkengang bij het overboeken van SNS naar Binck nergens meer vinden. Ik had het over een "kletsverhaal" dat zijn toch geen krachttermen. Elders blijft een bijdrage over "bedonderd"( niet van mij hoor) gewoon staan. Censuur ? Ik waarschuw lezers wel dat wie een snelle een efficiente en klantvrindelijke service verwacht bij overboeken naar een goede broker (nadat je jarenlang de hoogste tarieven in Nederland hebt betaald voor aan- en verkoop en bewaarloon), je eh uiterst teleurgesteld uitkomt. Ik wacht nu drie weken en na de laatste reminders en bijdrage die ik vinden kon in dit forum en die weg is, alweer 4 werkdagen. Als je je klanten dan zo graag kwijt wilt doe er dan je best ook voor in de uitvoering..? Bij mijn BV voorjaar ging het al net zo traag...
icon

Beste antwoord door Wanda 24 november 2015, 11:52

Hoi Paul,



Bedoel je deze reactie: https://forum.snsbank.nl/beleggen-64/sns-zelf-beleggen-stopt-9676/index2.html#post72875

Mijn collega Tibor heeft hier een reactie gegeven: https://forum.snsbank.nl/beleggen-64/sns-zelf-beleggen-stopt-9676/index2.html#post72925
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Paul,

Bedoel je deze reactie: https://forum.snsbank.nl/beleggen-64/sns-zelf-beleggen-stopt-9676/index2.html#post72875
Mijn collega Tibor heeft hier een reactie gegeven: https://forum.snsbank.nl/beleggen-64/sns-zelf-beleggen-stopt-9676/index2.html#post72925
bij mij laadt ie niet deze bijdrage niet meer; ik kan mijn bijdrage er niet tussen vinden en wat veel erger is; er gebeurt ook helemaal niks; bij Binck staan al 5 werkdagen "te ontvangen opties" plus margin ( ja dat kan bij Binck) en bij SNS staat de hele portefeuille nog geheel inclusief opties (NET INGELOGD); niet eens geblokkeerd kan er drie weken na dat jullie de later nog gewoon mee handelen, kijk 3 welen is natuurlijk veel, zeker als er gene moer gebeurt. Laat staan de obligaties en de cash, heb beide hard nodig Wanda. Het is zo slecht geregeld allemaal; echt vreselijk.. BInck heeft nu twee keer herhaald en gesommeerd.. Het gaat ook over TWEE rekeningen. Als jullie je klanten zo vreselijk graag de deur wijzen, doe dan op het laatst nog iets van moeite.. Anders gaan ze wel met een mega kater weg.
Wat een wereld ook he :-(

Ik ben iig niet weg te slaan bij de SNS hehe

Je zal wel zo'n speciaal gevalletje zijn..;-)
Reputatie 2
Badge
Wat een wereld ook he :-(

Ik ben iig niet weg te slaan bij de SNS hehe

Je zal wel zo'n speciaal gevalletje zijn..;-)


Een klant is natuurlijk nooit een speciaal gevalletje. En ik kan me voorstellen dat dit nogal vervelend is om mee te maken. Ik hoop dat er een goede oplossing komt.
Chaos wordt nog veel onvoorstelbaarder! Opties vandaag overgeboekt naar Binck, daar reeds deel verkocht, staan echter; OOK bij SNS gewoon nog VERHANDELBAAR in scherm (niet eens geblokkeerd) en al twee hoofdschuddende medewerkers aan lijn gehad "dit kan helemaal niet". Paar minuten geleden werd het nog zotter, één optie positie (nogmaals reeds GEHEEL overgedragen naar Binck en Nogmaals daar al deel verkocht) blijft nu DEELS staan bij SNS zodat ik NOG STEEDS NIET aan mijn margin plichtige ( niet meer dus!!) Saldo kan komen. Echt een volslagen puinhoop, alsof je van het ene huis naar het andere verhuist, de ijskast gaat mee met de verhuiswagen, ineens blijk je er twee te hebben en verkoopt m op de tweede en vraagt je dan af wat je met de eerste moet. Helaas opties negatieve positie.. ( geschreven) Met al die klanten die weg moeten komende tijd, zou s even afdeling TRANSITIE MANAGEMENT wat sterker bemensen
Badge +1
Opties vandaag overgeboekt naar Binck, daar reeds deel verkocht, staan echter; OOK bij SNS gewoon nog VERHANDELBAAR in scherm
Goedemiddag Paul,

Ik heb je zojuist gemaild; de transitie lijkt nu te zijn afgehandeld.

Reageer