SNS

Chat

  • 19 december 2017
  • 9 Reacties
  • 16250 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
In het eerste kwartaal van 2018 starten we met een chatfunctie op onze website. In de chat kunnen onze klanten direct tekstberichten heen en weer sturen met onze klantenservicemedewerkers, waardoor ze meteen worden geholpen.
We beginnen beperkt met het aanbieden van deze functionaliteit, zodat we feedback van klanten kunnen inventariseren en zo de dienstverlening kunnen verbeteren en uitbreiden.

Je vindt de chatfunctie dan ook nog niet direct overal terug. We starten met het tonen van de chatmogelijkheid op de desktop-variant van snsbank.nl, in het particuliere gedeelte, vóór de log-in. Eerst tonen we de chat op onze contactpagina, op het formulier ‘Rekening opheffen’ en het formulier ‘Aanvragen SNS Betalen.’

Op werkdagen tussen 9 en 17 uur kan het dus zijn dat je de chatfunctie aangeboden krijgt op bovenstaande plekken en dat worden er waarschijnlijk snel meer. Zodra de chat live gaat, horen jullie dit als eerste van ons. Verwacht je in de toekomst chat te gaan gebruiken in communicatie met SNS?


9 reacties

Dat hangt onder andere van het onderwerp af, de ingewikkeldheid van de vraag en hoe snel er gereageerd wordt.
Ik hoop dat SNS niet gaat doen wat veel andere instellingen doen: de telefonische bereikbaarheid eraan opofferen.
Of steeds weer dit aanbieden via een grote popup, die dan steeds de onder liggende pagina afdekt!
Groet,
Ben 🆒
....waardoor je pop-ups gaat weren en er andere problemen ontstaan...
Badge +2
Ik hoop dat SNS niet gaat doen wat veel andere instellingen doen: de telefonische bereikbaarheid eraan opofferen.
Goedemiddag Koos,
De klantenservice van SNS wil daar zijn waar de klant ons nodig heeft. Dit betekent dat we geen concessies doen in onze doelstellingen op telefonische bereikbaarheid. Het hoofddoel van de chat is om het voor bezoekers van de website makkelijker te maken om direct persoonlijk contact met ons te hebben. Dus niet om te bezuinigen op het kanaal telefonie.

Of steeds weer dit aanbieden via een grote popup, die dan steeds de onder liggende pagina afdekt!
Groet,
Ben 🆒

Er is geen grote pop-up en het chatscherm is te allen tijde te minimaliseren.
Uitstekende uitbreiding van de SNS service , naast de telefonische bereikbaarheid , Marijke !
Dat vinden wij ook, Axasjaak. Verwacht je hier gebruik van te maken?
Als het gaat om "direct persoonlijk contact" scoort de telefoon bij mij veel hoger. En als het minder dringend is kan het per mail. Ik ben natuurlijk een oude ..., maar een chatfunctie voegt voor mij niets toe, verwacht ik.
Dennis , deze chatfunctie gebruik ik bij andere diensten af en toe voor kleinere doelgerichte servicevragen , en dat bevalt mij uitstekend. Ik verwacht er dus zeker gebruik van te maken. en ik wens de "chatagenten"veel succes.

Reageer