SNS

Beantwoord

spaarpotten

  • 16 april 2020
  • 3 Reacties
  • 6388 Keer bekeken

Hallo...Ik kan in de SNS app om mijn  mobiel niet mijn aangemaakte spaarpunten zien. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 17 april 2020, 10:03

Goedemorgen @Deniselovehp03, natuurlijk help ik je. Leuk om te zien dat het is gelukt om een topic aan te maken en dat je de spaarpot functie wil gebruiken. Is het wel gelukt om de spaarpotten aan te maken en heb je een bedrag overgemaakt? Dan zou het inzichtelijk moeten zijn. Je doet dit als volgt:

Maak een bedrag over naar je spaarrekening. Kies in 'Overzicht' een spaarrekening, kies 'Spaarpotten en kies rechts bovenin het scherm '+'. Als je dit doet, maar niets ziet, stuur dan een mail naar Webcare@sns.nl o.v.v. ‘Mijn spaarpotten zijn niet inzichtelijk’ met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en je geboorteplaats. Dan laat ik uitzoeken waar het aan ligt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @Deniselovehp03, natuurlijk help ik je. Leuk om te zien dat het is gelukt om een topic aan te maken en dat je de spaarpot functie wil gebruiken. Is het wel gelukt om de spaarpotten aan te maken en heb je een bedrag overgemaakt? Dan zou het inzichtelijk moeten zijn. Je doet dit als volgt:

Maak een bedrag over naar je spaarrekening. Kies in 'Overzicht' een spaarrekening, kies 'Spaarpotten en kies rechts bovenin het scherm '+'. Als je dit doet, maar niets ziet, stuur dan een mail naar Webcare@sns.nl o.v.v. ‘Mijn spaarpotten zijn niet inzichtelijk’ met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en je geboorteplaats. Dan laat ik uitzoeken waar het aan ligt.

Goedemorgen @Deniselovehp03, natuurlijk help ik je. Leuk om te zien dat het is gelukt om een topic aan te maken en dat je de spaarpot functie wil gebruiken. Is het wel gelukt om de spaarpotten aan te maken en heb je een bedrag overgemaakt? Dan zou het inzichtelijk moeten zijn. Je doet dit als volgt:

Maak een bedrag over naar je spaarrekening. Kies in 'Overzicht' een spaarrekening, kies 'Spaarpotten en kies rechts bovenin het scherm '+'. Als je dit doet, maar niets ziet, stuur dan een mail naar Webcare@sns.nl o.v.v. ‘Mijn spaarpotten zijn niet inzichtelijk’ met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en je geboorteplaats. Dan laat ik uitzoeken waar het aan ligt.

Dank u we het is gelukt

Reputatie 1

Fijn dat het is gelukt @Deniselovehp03. Als je meer vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je alvast een mooi weekend.

Reageer