SNS

Beantwoord

Ingeplande overschrijvingen

  • 28 januari 2019
  • 1 Reactie
  • 8280 Keer bekeken

Badge
Wanneer ik momenteel op 'Ingeplande overschrijvingen' klik krijg ik een algemene foutmelding ('Er is helaas iets foutgegaan') en word ik meteen uitgelogd. Zou fijn zijn als SNS dit snel kan oplossen!
icon

Beste antwoord door Jeroendv SNS 29 januari 2019, 09:54

Goedemorgen @ReinoutS, wat onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt. Dat wil ik gauw voor je oplossen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je een bestaande, ingeplande betaalopdracht bekijken of wil je een nieuwe maken? Daarnaast zou ik graag weten of je Mijn SNS gebruikt of de mobiele app. Als je een e-mail met je persoonlijke gegevens (voornaam, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en woonplaats ) mailt naar webcare@sns.nl, dan zoek ik het graag voor je uit.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen @ReinoutS, wat onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt. Dat wil ik gauw voor je oplossen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je een bestaande, ingeplande betaalopdracht bekijken of wil je een nieuwe maken? Daarnaast zou ik graag weten of je Mijn SNS gebruikt of de mobiele app. Als je een e-mail met je persoonlijke gegevens (voornaam, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en woonplaats ) mailt naar webcare@sns.nl, dan zoek ik het graag voor je uit.

Reageer