SNS

Beantwoord

Is er storing in Mijn SNS Beleggen?

  • 16 april 2016
  • 18 Reacties
  • 3485 Keer bekeken

Is er weer een storing bij internetbeleggen? Ik kan mijn portefeuille niet benaderen. Gebeurt helaas wel erg vaak.
icon

Beste antwoord door Irene 16 april 2016, 13:52

Hoi Ejong1 en Stefan,

Er vindt inderdaad onderhoud plaats op dit moment, dat wordt uitgevoerd door Binck. Hier waren we niet van op de hoogte, waardoor we op de community geen melding hebben geplaatst zoals jullie van ons gewend zijn. Het onderhoud duurt tot 19.00 uur, daarna werkt alles weer zoals normaal.

Sorry voor de verwarring en het ongemak.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb geen problemen met het benaderen van mijn portefeuille.
Het kan een lokaal probleem zijn op jouw computer (cookie corrupt), dat wil wel eens gebeuren als de beleggen site niet goed is afgesloten tijdens de laatste sessie. Daarover zijn hier op de community in oude discussies wel wat tips te vinden, zoals deze.
Goedemorgen Ejong1,

Allereerst van harte welkom op de community. Leuk om te zien dat je de weg hiernaartoe hebt gevonden. De reden is wat minder leuk zie ik.
Er is geen storing bij ons bekend in Mijn SNS Beleggen. Kun je uit de voeten met het antwoord van Stefan? Ik hoor het graag van je als je er niet uitkomt.

Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien is het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

@Stefan Dankjewel voor je snelle antwoord 🙂
Nope, werkt niet helaas. Nu zegt hij in ieder geval "onderhoud"... Gebeurt helaas erg vaak in het weekeinde.
Maar bedankt voor je reactie!
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij nu inderdaad ook: "Onderhoud Mijn SNS Beleggen"
Deze was volgens mij niet aangekondigd, wat normaal gesproken meestal wel wordt gedaan.
Hoi Ejong1 en Stefan,

Er vindt inderdaad onderhoud plaats op dit moment, dat wordt uitgevoerd door Binck. Hier waren we niet van op de hoogte, waardoor we op de community geen melding hebben geplaatst zoals jullie van ons gewend zijn. Het onderhoud duurt tot 19.00 uur, daarna werkt alles weer zoals normaal.

Sorry voor de verwarring en het ongemak.
Hoi Irene ,
Het is nu toch echt 21.00 uur en de melding "onderhoud" verschijnt nog steeds.
Is er een communicatiestoring tussen Binck en de SNS ?
Groet ,
Axasjaak
Hoi Irene,
Nu krijg ik een runtime error.... Kan het ermee te maken hebben dat ik inlog vanaf een ipad?
Helaas krijg ik een wit scherm als ik op mijn beleggen sta.... gisteren kreeg ik de melding van onderhoud. Hoe lang gaat dit duren?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Irene,
Nu krijg ik een runtime error.... Kan het ermee te maken hebben dat ik inlog vanaf een ipad?

Ik krijg hem ook:
Runtime Error
Server Error in '/beursbeleggen' Application.

PS.: Als ik op een andere pc probeer, dan kom ik er wel in, maar is de opmaak totaal veranderd. ASN optimaalbeleggen werkt wel normaal. Cookies wissen en/of cache leegmaken hebben geen effect.
Geen zondagsdienst?
Zondag of niet, maar bij dit soort calamiteiten lijkt het mij toch handig als de SNS van zich laat horen. Nu moeten de klanten het dus zelf maar uitzoeken. (afwachten tot maandag)
Groet,
Ben 🆒
Ik wil nu een order plaatsen! Hoe gaat SNS dit oplossen indien ik door deze storing mijn order niet voor morgenochtend 9.00 geplaatst krijg?? (en mogelijk veel geld misloop?)
Reputatie 3
Badge +1
Hedenochtend (07:55) opnieuw geprobeerd. Vreemd genoeg kan ik nu wel op internetbeleggen komen met de computer waar ik gisteren problemen ondervond. Omgekeerd krijg ik nu weer een Runtime Error op de laptop waarmee ik gisteren nog kon inloggen (maar een onjuiste opmaak voorgeschoteld kreeg). Kennelijk is er iets mis op 1 of meerdere servers bij SNS (er van uitgaande dat het meerdere webservers zijn die in een load-balancing configuratie draaien).
:(

*update 8:23
Ik krijg nu op mijn PC en ook de laptop een andere foutmelding (evenals op ASN profielbeleggen):
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Kennelijk is men er nu mee bezig en is de beleggen site off-line gehaald.
Badge +1
Goedemorgen allen,

Na het onderhoud is er inderdaad een storing opgetreden. Zoals Stefan al vermoedt, wordt er nu alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wil je een order plaatsen? Bel dan onze orderlijn op telefoonnummer 030-63 33 001.

Jullie horen het uiteraard als er meer bekend is.
Reputatie 3
Badge +1
*update 9:43
Bij mij lijkt alles nu te werken op zowel mijn laptop als PC met SNS profielbeleggen.
Ook voor ASN optimaalbeleggen lijkt het weer normaal te werken.
Badge +1
Update:

De storing is verholpen en het beleggingsplatform van SNS is weer volledig bereikbaar. Ik hoor het graag als je nog problemen ondervindt.
Reputatie 3
Badge +1
Een tip voor de mensen die (een van de) de volgende foutmelding(en) krijgen:
  • Bad Request - Request Too Long
  • HTTP Error 400. The size of the request headers is too long.
wis de cookies behorende bij sso.bancairediensten.nl en daarna kun je gewoon weer bij de SNS en/of ASN beleggen portaal (powered by Binck)
Badge +1
Een tip voor de mensen die (een van de) de volgende foutmelding(en) krijgen:[list]

Dank voor de tip, Stefan 🙂.

Reageer