SNS

Opgelost: De 'aflosknop' in Mijn SNS werkt niet. Wat is er aan de hand?

  • 27 juli 2017
  • 18 Reacties
  • 11608 Keer bekeken

Goedemorgen,

Op www.mijnsns.nl werkt de extra aflossen knop ineens niet meer.

Enig idee of dit verholpen kan worden? Deze knop gebruik ik aan het einde van elke maand.

Andere mensen die hier ook problemen mee hebben toevallig?

18 reacties

Goedemorgen Sjaakie93,

Deze melding heb ik vandaag nog niet gehad. Krijg je een foutmelding als je erop klikt?
Goedemorgen Sjaakie93,

Deze melding heb ik vandaag nog niet gehad. Krijg je een foutmelding als je erop klikt?


Ik klik erop en het scherm klapt niet open. Ik krijg ook geen foutmelding.
Badge +1

Ik klik erop en het scherm klapt niet open. Ik krijg ook geen foutmelding.

Bedankt voor je signaal. Ik laat dit uitzoeken door onze specialisten. Stuur je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Sjaakie93 - De 'aflosknop' in Mijn SNS werkt niet. Wat is er aan de hand?'?
Hoi Tibor, ik heb jullie al een paar keer gemaild. Een screenshot en de data..het lijkt er bij mij op dat het in alle browsers is. Ik heb het in IE geprobeert, Firefox en Chrome. Het hele menu van de extra aflossing klapt niet open. Ook heb ik het op mijn werk getest, maar daar was precies hetzelfde probleem.
Badge +1
Hoi Tibor, ik heb jullie al een paar keer gemaild. Een screenshot en de data..
Hallo Sjaakie93,

Bedankt voor je mails en je update. Je bevindingen heb ik doorgezet en onze specialisten gaan ermee aan de slag. Uiteraard hoor je van me zodra ik meer weet of aanvullende informatie nodig heb.
Reputatie 2
Badge
Hoi Tibor, ik heb jullie al een paar keer gemaild. Een screenshot en de data..het lijkt er bij mij op dat het in alle browsers is. Ik heb het in IE geprobeert, Firefox en Chrome. Het hele menu van de extra aflossing klapt niet open. Ook heb ik het op mijn werk getest, maar daar was precies hetzelfde probleem.

Ik heb het hier met Firefox voor je geprobeerd en hier lukt het wel.
Misschien helpt het om Cookies te verwijderen?
Hoi Eva, bedankt maar Firefox was een schone instalatie..Ik heb het ook op mijn werk geprobeerd..zelfde probleem.

Mobiel zelfde probleem..
Inmiddels mail gehad van onze grote vrienden dat er een tweede klant is met dit probleem en dat ze er binnen 5 werkdagen op terug komen. Ze gaan de logs doorlezen en ze bedankten mij voor het bericht.
Badge +1
Ze gaan de logs doorlezen en ze bedankten mij voor het bericht.
Bedankt voor de update, Sjaakie93.
Hier ook niet mogelijk, sinds maand geleden geconstateerd. Via de whatsapp gemeld en ook geen adequte reactie ontvangen (reactie 22-7). Ben ik de tweede klant ?

Werkt niet onder windows ( IE en chrome) en op iPad.
Hoi JohnR,

Welkom op de community. Wat balen dat het niet lukt om af te lossen in Mijn SNS. Het WhatsApp-contact heb ik gevonden en uit je reactie maak ik op dat je het inmiddels in een andere browser hebt geprobeerd. Als je een mail stuurt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'De 'aflosknop' in Mijn SNS werkt niet. Wat is er aan de hand?', dan zet ik dit uit bij een specialist. Vermeld je hierin je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum en stuur je een schermprint mee?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Hallo Dennis,

Dit is toch al uitgezet bij een specialist? Dit lijkt mij hetzelfde probleem als wat ik heb.
Dat klopt, Sjaakie. Bij iedere melding is het handig voor onze specialist om klantgegevens en logs te raadplegen. We kunnen er immers niet van uitgaan dat de oorzaak van jouw probleem ook voor JohnR geldt.
Dat klopt, Sjaakie. Bij iedere melding is het handig voor onze specialist om klantgegevens en logs te raadplegen. We kunnen er immers niet van uitgaan dat de oorzaak van jouw probleem ook voor JohnR geldt.

De kans is relatief groot dat dit hetzelfde is, maar helemaal ongelijk geven kan ik je ook niet 🙂
Ik zit nu in Spanje (vakantie Maspalomas) en het probleem is opgelost. De knop werkt weer bij mij.

Dank u vriendelijk mods, Peter en alle anderen. Slotje.
Badge +1
Ik zit nu in Spanje (vakantie Maspalomas) en het probleem is opgelost. De knop werkt weer bij mij.Dank u vriendelijk mods, Peter en alle anderen. Slotje.
Dat is een mooie start van je vakantie 🙂 Bedankt voor je bericht en geniet nog even daar.
Hier werkt het ook weer plotseling.....Gelukkig, alleen jammer dat wij er zelf achter moeten komen.
Badge +1
Hier werkt het ook weer plotseling.....Gelukkig, alleen jammer dat wij er zelf achter moeten komen.
Mooi dat het ook bij jou weer werkt en fijn dat je ons scherpt houdt, JohnR. Ik heb het topic de status 'Opgelost' gegeven.

Reageer