SNS

OPGELOST: Inzicht en Spaarpotten niet zichtbaar in de mobiele app

  • 23 mei 2018
  • 41 Reacties
  • 10498 Keer bekeken

waarom werken de spaarpotten niet meer?

41 reacties

Op dit moment zijn de functies 'Inzicht' en 'Spaarpotten' in de mobiele app niet beschikbaar. De IT-afdeling werkt aan een oplossing.
waarom werken de spaarpotten niet meer?
Hoi tonn2610,

Je bericht heb ik verplaatst naar een storingsmelding die ik zojuist plaatste. De spaarpotten zijn zijn inderdaad niet zichtbaar in de mobiele app. In Mijn SNS kun je ze wel openen, heb je daar voor nu iets aan? Spaar je voor iets speciaals?
Dat is helaas al sinds gistermorgen.
Al een aantal dagen zijn de spaarpotten in de SNS mobiele app niet meer zichtbaar. Er wordt gezegd dat de IT-afdeling hieraan werkt. Mijns inziens vind ik het wel lang duren voordat de oplossing is gevonden. De spaarpotten zijn wel zichtbaar in Mijn SNS maar ik werk vaak met de mobiele app. Alvast bedankt
Al een aantal dagen zijn de spaarpotten in de SNS mobiele app niet meer zichtbaar. Er wordt gezegd dat de IT-afdeling hieraan werkt. Mijns inziens vind ik het wel lang duren voordat de oplossing is gevonden. De spaarpotten zijn wel zichtbaar in Mijn SNS maar ik werk vaak met de mobiele app. Alvast bedankt

Het kan nog even duren totdat het is opgelost. Waarschijnlijk staan de spaarpotten voor het weekend weer in de app. Kun je tot dan uit de voeten met Mijn SNS? Sorry voor het ongemak, ik snap dat het handiger is als ze in de app staan.
Peter,bedankt voor je reactie. Uit jouw woorden blijkt dat 'we' nog even geduld moeten hebben. Hoop dat het voor het weekend gaat lukken om de spaarpotten in de mobiele app weer zichtbaar te maken.
Peter,bedankt voor je reactie. Uit jouw woorden blijkt dat 'we' nog even geduld moeten hebben. Hoop dat het voor het weekend gaat lukken om de spaarpotten in de mobiele app weer zichtbaar te maken.

Dat klopt, het is een kwestie van geduld. Hopelijk is het snel opgelost 🙂
Badge +2
Goedemiddag,

De storing is verholpen en je kunt de functies 'Spaarpotten' en 'Inzichten' weer raadplegen.
Afgelopen nacht waren de spaarpotten weer zichtbaar in de mobiele app van de SNS. Helaas was het niet mogelijk om rechtstreeks te storten in een spaarpot. Nu blijkt dat de spaarpotten helaas weer niet zichtbaar zijn.
De storing is inderdaad nog niet verholpen en het kasboek is weer uitgezet in de mobiele app. We werken aan een oplossing en houden jullie in dit topic op de hoogte.
'Hoi, ik kan de spaarpotten (die ik zelf in de app heb aangemaakt) niet meer inzien in de app (wel op de site). Komt dit door een storing of is er een instelling veranderd?
Badge +1
'Hoi, ik kan de spaarpotten (die ik zelf in de app heb aangemaakt) niet meer inzien in de app (wel op de site). Komt dit door een storing of is er een instelling veranderd?
Hoi SandraH,

Bedankt voor je alertheid en welkom op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic waarin je leest dat er een storing is. Hier blijf je ook op de hoogte. In de tussentijd kun je het huishoudboekje en de spaarpotten inderdaad raadplegen via Mijn SNS. Geniet van je weekend verder.
zo makkelijk de spaarpotjes ook in de mobiele app,nu ze het niet meer doen is het voor mij erg vervelend om overzicht te houden en krijgen,wanneer zullen ze het weer doen? gr maria
Badge +2
Goedemorgen Maria,

Het is leuk om te lezen dat je de spaarpotjes zo handig vindt. Ik kan me voorstellen dat je door de storing het overzicht kwijt bent. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic waar we je op de hoogte houden van de storing. Zodra deze is verholpen, lees je dat hier. In Mijn SNS kun je je spaarpot wel inzien.
De spaarpotten zijn zijn inderdaad niet zichtbaar in de mobiele app. In Mijn SNS kun je ze wel openen,...
Dit geldt helaas niet als je een mederekeninghouder hebt met spaarpotten.
Badge +2
Goedemorgen,

Zojuist ontving ik bericht dat de spaarpotten en inzichten in de mobiele app weer werken. De storing is opgelost.
Badge +1
Het blijkt dat het aanzetten van de spaarpotten en inzichten nog vertraging veroorzaakt. Daarom zijn ze weer uitgezet. Sorry voor het ongemak en uiteraard houden we jullie hier op de hoogte.
Vervelend, benieuwd weer alles weer goed werkt.
Leuk, spaarpotten in een flipperkast. Ik hou wel van flipperen, maar was die spaarpotten nog niet tegen gekomen! Moet maar eens wat actiever worden.
Prettige zomerdagen,
Groet,
Ben 🆒
Onze ontwikkelaars werken aan een update die de problemen met het inzicht en de spaarpotten in de mobiele app moet verhelpen. Het is nog niet precies duidelijk wanneer de update klaarstaat, maar we verwachten de onderdelen volgende week weer aan te zetten. Hou er rekening mee dat het iets langer duurt voordat alle klanten de update binnen hebben.
Ik hoop dat ik spaarpotten in de app snel weer kan laten rammelen.
De oorzaak van de storing is inmiddels gevonden. De ontwikkelaars verwachten rond 15 juni een update voor de mobiele app klaar te zetten die de problemen verhelpt.
Ik heb nu al een paar dagen dat in de app de spaarpotten niet beschikbaar zijn.
Is hier een verstoring in? Op de site werken ze wel gewoon.
In de App op de mobiel krijg ik bij de optie Inzicht in uitgaven de boodschap dat dit niet beschikbaar is. Is reeds meerdere dagen zo. Ook worden de spaarpotten niet meer getoond. Ik krijg de indruk dat dit zo is sinds 2 updates geleden. Wordt dit snel opgelost, zodat ook dit weer zichtbaar is in de App op de mobiel?
Hoi gerbenr en MGV, ik heb jullie berichten verplaatst naar het bestaande topic over dit onderwerp. Rond 15 juni komt er een update voor de mobiele app die de problemen verhelpt. Daarna zie je de spaarpotten en het inzicht weer in de app.

Reageer