SNS

OPGELOST: Inzicht en Spaarpotten niet zichtbaar in de mobiele app

  • 23 mei 2018
  • 41 Reacties
  • 10962 Keer bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Kleine update; de app update zal deze week vermoedelijk al doorgevoerd worden. Ook op de achterliggende systemen zal een aanpassing plaatsvinden.
NB: De reden dat het op de website wel werkt, is dat we daar geen data vooraf hoeven in te laden en voor de mobiele app wel. De app gebruikt kasboek daardoor intensiever, en dat gaf helaas een ongewenst neveneffect. In de update die eraan komt hebben we aanpassingen gemaakt in de manier waarop de aanroepen plaatsvinden. Op het moment dat een groot deel van de klanten de app geïnstalleerd hebben en de tests een goed beeld geven, kunnen we de kasboek functionaliteit weer open zetten.
Vanaf vandaag is de nieuwe update te downloaden. Waarschijnlijk wordt het kasboek maandag weer aangezet, zodat de onderdelen 'Inzichten' en 'Spaarpotten' volgende week weer werken.
Ik kan al ruim een maand niet meer in mijn spaarpotten in de mobiel bankieren app. De app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Wanneer wordt dit opgelost?
Goedemorgen vosje23669,

Welkom op de community. Ik snap dat je baalt dat je de spaarpotten niet ziet in de mobiele app. Je vraag heb ik verplaatst naar een topic waarin we de storing melden en updates plaatsen. Het laatste nieuws is dat de spaarpotten waarschijnlijk vandaag worden aangezet. Een alternatief is om in te loggen op Mijn SNS, dan zie je de spaarpotten wel. Hopelijk heb je snel weer inzicht via de mobiele app. Heb je een mooi spaardoel?
...
Goedemorgen vosje23669,

Welkom op de community. Ik snap dat je baalt dat je de spaarpotten niet ziet in de mobiele app. Je vraag heb ik verplaatst naar een topic waarin we de storing melden en updates plaatsen. Het laatste nieuws is dat de spaarpotten waarschijnlijk vandaag worden aangezet. Een alternatief is om in te loggen op Mijn SNS, dan zie je de spaarpotten wel. Hopelijk heb je snel weer inzicht via de mobiele app. Heb je een mooi spaardoel?


Ik zie al twee weken dezelfde opmerking terugkomen dat het zo snel mogelijk aangezet wordt en je kan naar Mijnsns gaan. In mijnsns zijn bij ons geen spaarpotten zichtbaar en ik probeer dagelijks in de app de spaarpotten te zien. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dit weer op te lossen? Het duurt echt al weken. Ik wil graag weer inzicht in mijn spaargeld en heb dat op deze manier niet. Ik zie graag een snelle oplossing en de juiste informatie tegemoet.
In MijnSNS zou de spaarpotten moeten kunnen zien onder Sparen -> Spaarpotten. Daar zie ik ze in elk geval wel.
In MijnSNS zou de spaarpotten moeten kunnen zien onder Sparen -> Spaarpotten. Daar zie ik ze in elk geval wel.


Is bij mij geen kopje spaarpotten te zien. Ook bij instellingen kan ik het niet toevoegen. Ik heb ook geen antwoord op de vraag gekregen. Wanneer zijn de spaarpotten nu daadwerkelijk weer zichtbaar in de app?
Badge +1

Ik zie al twee weken dezelfde opmerking terugkomen dat het zo snel mogelijk aangezet wordt en je kan naar Mijnsns gaan. In mijnsns zijn bij ons geen spaarpotten zichtbaar en ik probeer dagelijks in de app de spaarpotten te zien. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dit weer op te lossen? Het duurt echt al weken..

Goedemiddag Nicoleveen,

Dat je de spaarpotten graag weer in de app wil inzien, begrijp ik. De oplossing is complexer dan gehoopt maar we doen ons best om de spaarpotten zo snel mogelijk weer werkend te hebben in de app. Uiteraard houden we je hier op de hoogte.
Zoals MarcelR aangeeft, kun je de spaarpotten inzien in Mijn SNS als je inlogt met een particulier account. Ik zie dat je bent ingelogd met je zakelijke account, hierbij is het niet mogelijk om de spaarpotten in Mijn SNS in te zien.
zie mijn handtekening...
Ik heb een aantal weken geleden al aangegeven via messenger dat als dit lang zou gaan duren ik mijn geld elders onderbreng.

Ik ben van mening dat jullie de mensen echt giga aan het lijntje houden, want steeds beloven jullie het deze week op te lossen.
Maargoed iedereen verdiend een 2e kans en dus ook sns.
De laatste belofte was (wederom) deze week, is het eind deze week niet opgelost dan ben ik er klaar mee.
En ik doe geen loze beloftes!
Hoi Anoniem12,

Het is natuurlijk balen dat je de spaarpotten niet kunt zien. Wij zitten er ook mee in onze maag, want het repareren duurt langer dan we hadden verwacht. Ik baal ervan dat je het gevoel hebt dat we je aan het lijntje houden. Op de community delen we de laatste ontwikkelingen, maar soms valt de oplossing van een probleem tegen. De laatste informatie is dat de functie deze week wordt aangezet. We zien je niet graag gaan, daarom hoop ik dat het snel is opgelost. Je hebt het waarschijnlijk in de eerdere reacties al gelezen, maar wist je dat je de spaarpotten via Mijn SNS kunt inzien?
Ja dat weet ik, maar ik heb al meedere malen aan gegeven dat je daarin geen centen kan bij vullen in een pot.
Een collega gaf de tip een nieuwe spaarpot aan te maken, want dan kan het wel.
Ik blijf niet steeds nieuwe potten aanmaken, het enige wat ik wil is een bestaande pot aanvullen.
Voor mij is dat dus geen oplossing.
Vandaar mijn keuze weg te gaan als het ook deze week niet opgelost word.
Het is logisch dat je er zo min mogelijk werk van wil hebben. De spaarpotten moeten je immers werk uit handen nemen. Hopelijk kun je snel weer aan de slag.
Ik zie dat de potten het inmiddels weer doen, fijn!
Badge +1
Goedemorgen,

Met een kleine slag om de arm mag ik goed nieuws brengen op deze zonnige donderdagochtend: de 'Inzichten' en 'Spaarpotten' zijn weer aangezet en lijken geen problemen meer te veroorzaken 🙂 Dank voor jullie geduld en begrip.

Reageer