SNS

Opgelost: Mobiele app

  • 25 september 2018
  • 6 Reacties
  • 5004 Keer bekeken

Badge +2
Klanten van ASN Bank en SNS Bank kunnen geen overboekingen doen met de Mobiel Bankieren app. Het is niet mogelijk via de app een transactieoverzicht op te vragen. Wil je een overboeking doen of je bankzaken raadplegen, log dan in via Mijn SNS. Zodra de storing is verholpen, laat ik het hier weten.

6 reacties

Zojuist geprobeert om in te loggen bij de mobiele bankieren app. dit ging goed, ik was blij dat mijn saldo hoger is dan verwacht, alleen wanneer ik dit wil zien krijg ik foutcode; "103"

Is er een storing bij de mobiel bankieren app?
jaa bij mij ook
Er is inderdaad een probleem bij het ophalen van de transactielijst. Dit is alleen in de mobiele app, via de website kan je de transacties wel inzien.

We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak!

Zie ook: https://forum.snsbank.nl/waarschuwingen-storingen-veilig-bankieren-90/storing-mobiele-app-12120
Badge +2
Goedemorgen kevkev038 en Znuk,

Jullie berichten heb ik verplaatst naar een bestaand topic waarin we de storing melden. We werken hard aan een oplossing, hopelijk werkt de app snel weer zoals het hoort.
Het probleem met de overboekingen is inmiddels opgelost, je kunt weer probleemloos bankieren met de mobiele app.
Badge +2
Je bent me net voor Marcel 🙂 Super dat je meehelpt en direct een update plaatst.

Reageer