SNS

Opgelost: SNS Persoonlijke Wereldpas aanvragen niet mogelijk

  • 7 januari 2016
  • 40 Reacties
  • 8954 Keer bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

40 reacties

Goedemiddag!

Ik heb eergisteren nog een brief ontvangen met beide mogelijkheden (basis of persoonlijk). Allereerst kloppen de beschreven stappen niet.
Er staat dat je via snsbank.nl/pasaanvragen de pas kunt aanvragen. Er staat vervolgens op het scherm dat je eerste moet inloggen en daarna automatisch op de goede site terecht komt, Not! Dan kom je er achter dat wegens onderhoud het niet kan.. Langdurig of achterstallig zullen we dan maar denken. Misschien is het voor de klanten toch handiger om dit direct in de brief in de brief te vermelden. Is wel zo klantvriendelijk. Ook een aut. gegenereerde brief kun je aanpassen, toch? B.V.D. grt RoPo
Badge +1
Goedemiddag!

Ik heb eergisteren nog een brief ontvangen met beide mogelijkheden (basis of persoonlijk). Allereerst kloppen de beschreven stappen niet.
Er staat dat je via snsbank.nl/pasaanvragen de pas kunt aanvragen. Er staat vervolgens op het scherm dat je eerste moet inloggen en daarna automatisch op de goede site terecht komt, Not! Dan kom je er achter dat wegens onderhoud het niet kan..

Goedemiddag Ropo,

Welkom op de community en bedankt voor je feedback. Ik zet het door naar de verantwoordelijken zodat hier -in ieder geval bij een volgende keer- rekening mee wordt gehouden. We verwachten overigens dat het aanvragen van een persoonlijke pas op korte termijn weer mogelijk is. Op het moment dat dit het geval is, dan delen we dat hier.

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles lezen over de gebruiken van de community. Hopelijk tot snel.
Badge +1
Goed nieuws: we hebben net vernomen dat het aanvragen van een persoonlijke pas weer mogelijk is. Het heeft langer geduurd dan gedacht, waarvoor sorry. Ik ben benieuwd naar de creatieve creaties 🙂.
Net te vroeg met reageren! Klopt het uiteindelijk toch weer.... Thnx!
Eind goed, al goed. Succes met het ontwerpen van je persoonlijke pas 🆒.
Is er al inmiddels al definitieve datum bekend wereldpaspoort persoonlijk aanvragen
Hoi Hans,

Heb je het vorige bericht van mijn collega Tibor niet gelezen? Je kunt sinds gisteren weer een persoonlijke wereldpas aanvragen via onze website.
Excuses, ik krijg zojuist bericht dat er een storing is waardoor de persoonlijke wereldpas niet aangevraagd kan worden. Naar verwachting wordt dit probleem deze week opgelost. Ik houd je uiteraard hier op de hoogte.
Momenteel lijkt het te werken, een persoonlijke pas aanvragen. Alleen vorige keer toen ik een persoonlijke pas wilde aanvragen voor mijn vriendin was het nog gratis (half oktober). Nu wilde ik voor mezelf en de gezamelijke passen ook nieuwe passen aanvragen, om van Contactloos betalen gebruik te kunnen maken. Maar 8,50 x3 passen is vrij prijzig voor een nieuw pasje omdat er een nieuwe techniek in zit.

En 3 passen met hetzelfde uiterlijk werkt absoluut niet handig, dus dan houd ik het maar bij de oude pasjes.
Hoi Tharealmb,

Ik kan me voorstellen dat je de passen niet door elkaar wil halen. Het is inmiddels weer mogelijk om een SNS Persoonlijke Wereldpas aan te vragen. In stap 3 van het formulier wordt de optie 'SNS Persoonlijke Wereldpas' weergegeven. Wil je, als je de passen hebt aangevraagd, je rekeningnummer mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Persoonlijke pas Tharealmb'? Dan zorg ik ervoor dat het in orde komt.
Ik heb een maand geleden een rekening geopend, toen het nog niet mogelijk was een persoonlijke pas aan te vragen. Nu zou ik toch graag nog een persoonlijke aanvragen, echter moet ik dan betalen, waar ik geen zin in heb omdat ik er niks aan kon doen dat het niet mogelijk was.
Goedemorgen Chrissypost,

Allereerst welkom op onze community. :)

Ook voor jou geldt dat we dit voor je in orde maken. Wil je na het aanvragen van de persoonlijke pas een mail sturen met je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl, onder vermelding van 'Community - Persoonlijke pas'? Ben je verder tevreden over je betaalrekening bij ons?

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
In dit topic ‘Het SNS Team stelt zich voor’ kun je kennismaken met het SNS Team.
Hallo Olaf,

Ik heb net geprobeerd een nieuwe pas aan te vragen, alleen dan krijg ik deze melding;
''Je hebt geen rekening bij SNS Bank waarvoor je een betaalpas kunt vervangen.''
Kan dit komen doordat ik mijn pas nog niet heb geactiveerd?
Hoi Chrissypost,

Dat klopt inderdaad. Als je de mail stuurt zoals Olaf eerder schreef, dan verwijderen we deze pas uit het systeem. Daarna kun je direct een nieuwe aanvragen 🙂.
Hoi allemaal,

Vanwege een project ter verbetering van de beveiliging kon je begin dit jaar 2 maanden lang geen SNS Persoonlijke Wereldpas aanvragen. Om jullie tegemoet te komen, worden er in de maand juni geen kosten in rekening gebracht voor het aanvragen van een pas met foto. Je vraagt 'm hier eenvoudig aan. Lees voor je begint de spelregels voor de foto goed door, zo voorkom je teleurstellingen.