SNS

Beantwoord

OPGELOST: Storing

  • 12 april 2019
  • 17 Reacties
  • 19505 Keer bekeken

Waarom staat de huidige storing hier niet? En ook niet op de site? Slapen jullie?
icon

Beste antwoord door Fravewa 13 april 2019, 11:15

De app sl!m werkt wel !
Bekijk origineel

17 reacties

Bitcoin 100% uptime sinds 2009. ;)
Best wel goed, maar de (energie) kosten waren er ook wel naar. Alleen die koers....:(
Hangt dat niet van je provider af?
Bitcoin 100% uptime sinds 2009. 😉
De app sl!m werkt wel !
Mijn mobiele app, is sinds gisteren ook in storing !
the app does not work. it is impossible to run freezes on digipass and chimney code 900.
when will you fix it?
Reputatie 3
Badge +1
Hi all,

Helaas bereikte mij zojuist het bericht dat we wederom te kampen hebben met de storing. Er wordt hard aan gewerkt. Nogmaals sorry, heel vervelend dat dit juist in het weekend gebeurt. Weet dat we met z'n allen druk bezig zijn om de storing te verhelpen.
Foutcode 900 word ook bij mij aangegeven in de mobiele app
geen probleem 😉
Reputatie 3
Badge +1
Op dit moment is bankieren via onze mobiele app tijdelijk niet mogelijk. Je kunt wel internetbankieren via Mijn SNS op onze site. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
hebben weinig keuze 😉 maar goed zal dan wel een storing zijn
Hoi, Dacht dat ik de enige was maar er zijn dus meer die het zelfde probleem hebben.
Heb geprobeerd de app er opnieuw op te zetten maar dat lukt ook niet.
Afwachten dus.
of dat er een reactie komt van deze 😉
wel erg vervelend maar goed ga er vanuit dat de sns dit zsm oplost

gr andre
Kan hier ook niets
hier zelfde probleem 😢
Op internet las ik dat er problemen zijn met de SNS App. Code 900, internet bankieren werkt wel.

Reageer