SNS

OPGELOST: Storing hypotheken in Mijn SNS en mobiele app

  • 14 augustus 2018
  • 4 Reacties
  • 9812 Keer bekeken

Voorheen stond mijn lopende hypotheekoverzicht in de app en ook via het web was dit opvraagbaar. Sinds een paar dagen is al deze informatie verdwenen !
Via het web krijg je nog iets van een foutmelding "Oeps er is iets misgegaan" o.i.d. maar in de app (android) staat gewoon dat er geen hypotheek is, terwijl ik toch echt een hypotheek bij SNS heb lopen. Waar zijn mijn gegevens en hoe moet ik nu bijhouden hoeveel de openstaande schuld per leningdeel is ????:@

4 reacties

Als er geen hypotheek is hoef je ook geen rente en aflossing te betalen. 😃
Goedemorgen RHK22463,

Goed dat je dit meldt, inmiddels is bekend dat er een storing is. Mijn SNS en de mobiele app ontvangen onjuiste gegevens van het achterliggende systeem. Hierdoor wordt bij sommige hypotheken een saldo van € 0 getoond of worden niet alle hypotheken getoond. Daarnaast kunnen bouwdepotdeclaraties niet worden uitgekeerd en worden spoeddeclaraties handmatig verwerkt. Ik hou jullie op de hoogte van de status.
De storing is inmiddels verholpen en de declaraties worden op dit moment verwerkt.
De storing is inmiddels verholpen en de declaraties worden op dit moment verwerkt.

Zojuist gecontroleerd en alles lijkt weer te werken. Mijn hypotheek is tenminste weer zichtbaar in de android app.

Reageer