SNS

OPGELOST: Storing Mijn SNS, de mobiele app en de website

  • 27 december 2017
  • 21 Reacties
  • 7993 Keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Net gezien op twitter
We kampen op dit moment met een storing. Je kunt niet online bankieren in Mijn SNS en de app en we zijn niet bereikbaar per telefoon. We lossen het zo snel mogelijk op. Heb je een dringende vraag? Via social media zijn we bereikbaar.

Zelf ook getest en beide doen het inderdaad niet

21 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Inderdaad, inloggen gaat al mis. Ik hoop dat ik straks nog wel kan betalen...:8

Goed dat ik ook een aparte inlog heb op de community, anders kon ik dit bericht ook niet schrijven.
Reputatie 2
Badge
Ik heb geen aparte inlog maar ben hier blijkbaar wel ingelogd zodat ik dit kon schrijven. Dat bedenk ik me pas nu jij dit schrijft. Geen idee hoe dit werkt. Misschien was ik nog ingelogd.
Reputatie 2
Badge +1
Waarschijnlijk was je nog ingelogd hier. Ik denk dat de community een eigen 'session cookie' heeft, eentje zonder 'time-out' zoals in de 'mijn SNS' omgeving. Zo lang je dus niet expliciet uitlogt van de community, of je cookies weggooit, blijf je ingelogd.
Badge +2
Goedemorgen allemaal,

Super dat je een topic hebt aangemaakt, Eva. Er is inderdaad een grote storing waardoor de website, mobiele app en Mijn SNS niet werken. Ook telefonisch waren we niet bereikbaar. Dit laatste is inmiddels verholpen. Zodra ik meer weet, breng ik jullie hier op de hoogte.
Reputatie 2
Badge +1
Bij ASN dezelfde problemen, dus zal het waarschijnlijk een infrastructuur storing zijn.
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen allemaal,

Er is inderdaad een grote storing waardoor de website, mobiele app en Mijn SNS niet werken. Ook telefonisch waren we niet bereikbaar. Dit laatste is inmiddels verholpen. Zodra ik meer weet, breng ik jullie hier op de hoogte.


Hebben jullie hem al uit- en aangezet?
kon even wel een ideal betaling doen via de app maar bij de leverancier is niets ontvangen
nu niets meer in de app zegt deze dat er geen internet is fout code 60
dit is niet bekend bij mij
Badge +2
Update: Vanmorgen was er een storing op de website, Mijn SNS en de mobiele app. Deze kanalen werken weer. Op dit moment werken alleen het non-sepa buitenlands betalingsverkeer en de spoedbetalingen niet. Achterstanden in betalingen worden verwerkt.
Bedankt voor jullie bericht 🆒
Is er ook ook een storing met uitbetaling ?
Mijn loon word namelijk vandaag gestort ?
Ik heb gisteren een bedrag overgemaakt naar mijn betaalrekening. Het staat er nog niet op. Bij alle vorige overmakingen duurde de bijschrijving hooguit een halve dag, heeft dit te maken met de storing, en hoelang gaat de bijschrijving nog duren?
Goed nieuws: de storing is voorbij en de achterstanden in het betaalverkeer zijn verwerkt.
Goed nieuws: de storing is voorbij en de achterstanden in het betaalverkeer zijn verwerkt.

In de app krijg ik nog steeds de melding dat deze niet gebruikt kan worden wegens onderhoud.
Badge +2
In de app krijg ik nog steeds de melding dat deze niet gebruikt kan worden wegens onderhoud.
Sommige mensen krijgen inderdaad de melding dat er onderhoud is aan de app. Als je 'm verwijdert en opnieuw installeert, dan doet 'ie het weer.
Ik vind het opmerkelijk dat er zoveel situaties zijn, waarin een app moet worden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd om iets op te lossen.
Kan dat nou echt niet beter? Dit komt op mij over als een paardemiddel (of is het paardenmiddel?).
Gelukkig ben ik er zelf nog niet mee in aanraking geweest...
Ik vind het opmerkelijk dat er zoveel situaties zijn, waarin een app moet worden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd om iets op te lossen.
Kan dat nou echt niet beter? Dit komt op mij over als een paardemiddel (of is het paardenmiddel?).
Gelukkig ben ik er zelf nog niet mee in aanraking geweest...

Bij Windows computers zijn we dat eigenlijk niet gewend (tenzij met veel extra werk om data te bewaren). Apple doet dit altijd al. Andriod kent dat truukje dus ook. Vaak het allerbeste om de boel te "resetten" (naar het begin terug zetten, in dit geval dus (meestal) zonder data verlies.
Groet,
Ben 🆒
PS Het middeltje is voor paarden, dus paardenmiddel. Paarde ken ik niet :S:$
In sommige gevallen geeft de app nog aan dat er onderhoud is. Verwijderen en opnieuw installeren heeft dan geen zin. We werken er hard aan om de app voor iedereen weer bruikbaar te maken.

PS Het middeltje is voor paarden, dus paardenmiddel. Paarde ken ik niet :S:$

Dit soort logica is bij de laatste spellingsherziening overboord gegooid.
Maar ik denk wel dat het de juiste is.

PS Het middeltje is voor paarden, dus paardenmiddel. Paarde ken ik niet :S:$

Dit soort logica is bij de laatste spellingsherziening overboord gegooid.
Maar ik denk wel dat het de juiste is.

Haha. soms ....
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Het lijkt me afhankelijk van de betekenis. Als het een middel voor paarden is, dan kan het ook zijn voor één paard, dus dan is het paardemiddel. Als het betekent dat het een erg sterk middel is voor/tegen iets, dan heb je meerdere paarden nodig, dus dan wordt het paardenmiddel.

Reageer