SNS

Opgelost: Storing Mijn SNS en Mobiel Bankieren app (opgelost 10 mei 16.45 uur)

  • 10 mei 2016
  • 3 Reacties
  • 12580 Keer bekeken

Op dit moment is er een storing in Mijn SNS en de Mobiel Bankieren app. Veel klanten krijgen een foutcode zodra ze proberen in te loggen. We zijn ermee bezig en verwachten dat de storing voor 17.00 uur is opgelost.

We houden jullie hier op de hoogte.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Het is nu 0.30u en de storing bestaat nog steeds? Dus 17.00u niet gehaald en ook voor 21.00u nog geen succes (er was toch iemand tot 21.00u?).
Tussen 21.00u en 8.00u waarschijnlijk geen melding dat de storing voorbij is.
Dus ga ik maar slapen :S
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Hi Ben,
Gisterenavond kon ik probleemloos inloggen. Vanochtend overigens ook. Maar door de drukte heb ik gisterenmiddag tussen 14:00 en 17:00 uur geen pogingen ondernomen. Misschien heb ik daardoor niets gemerkt :$
Groeten,
Stefan
Hoi mannen,

Sorry voor de verwarring, we zijn vergeten te melden dat de storing gistermiddag rond 16.45 uur verholpen is.