SNS

OPGELOST: Storing: Website en Mijn SNS

  • 10 april 2018
  • 22 Reacties
  • 12673 Keer bekeken

Badge +2
Op dit moment werkt de homepage van snsbank.nl niet en kun je niet inloggen op Mijn SNS. De mobiele app werkt wel. Zodra er meer bekend is over de storing, brengen we jullie hier op de hoogte.

22 reacties

Het is nu bijna 22.00u en ik kan gewoon inloggen. Probleem dus verholpen!??
Groet,
Ben 🆒
Badge +2
Dat klopt. De storing is inmiddels weer verholpen.
Hoi,

Nou ik heb er nog steeds last van. Als ik een oude url uit mijn geschiedenis gebruik kan ik inloggen maar zodra ik uitgelogd ben krijg ik weer de pagina met "oeps..." enz Cookies verwijderd e.d. maar blijft hetzelfde.

Wat ik zie is dat er in de adresbalk dan 2x secure login achter elkaar staat, maar als ik er 1 weghaal kan ik nog steeds niet inloggen. Als ik dan via mijn geschiedenis van de adresbalk inlog gaat het wel, zij het dat er dan wel een redirect achteraan staat.

Groetjes,
Bianca
Ik kan sinds gister middag niet inloggen. Is er zicht dat de storing gauw verholpen is?
Badge +2
Bedankt voor jullie signalen. Zojuist ontving ik een bericht dat niet bij iedereen Mijn SNS werkt. We werken aan een oplossing en zodra alles weer werkt, lees je dat hier.
Erg vreemd is dat op de laptop van mijn man die naast mijn computer staat het wel gewoon werkt! Raar....
Kan iemand mij even op de hoogte brengen hoe lang het kan gaan duren met de storing bij het inloggen van het internet bankieren? inmiddels duurt de storing bij mij al meer dan 24 uur...
Hoi wilma703,

Het is lastig als je langere tijd niet kunt inloggen. Sommige klanten krijgen inderdaad een foutmelding in Mijn SNS. Het probleem is bekend, het is niet duidelijk wanneer het is opgelost. Heb je de SNS Mobiel Bankieren app op je telefoon of tablet? Daarmee kun je wel inloggen en je bankzaken doen.
De storing bij het inloggen op Mijn SNS is opgelost. Als je nog een foutmelding ontvangt, dan komt dit vaak doordat je een zoekmachine of favorieten gebruikt. Typ snsbank.nl in de adresbalk en je kunt weer online bankieren.
Net gechecked en als ik snsbank.nl intik kom ik inderdaad op de homepage, maar als ik dan op inloggen klik krijg ik nog steeds de pagina met "oeps..." dus kan nog steeds niet normaal inloggen
Wil je nogmaals de stappen doorlopen en de pagina met de foutmelding met de toets 'F5' verversen?
Blijft hetzelfde dus nog steeds de pagina met de "oeps" Ik gebruik firefox, maar heb het net met explorer getest en daar doet ie het wel. Ik krijg in firefox het volgende adres op het moment dat ik op inloggen klik: https://www.snsbank.nl/secure/login/inmijnsns/secure/login.html Zoals ik al eerder aangaf staat er ineens dan een dubbele "secure/login" in de adresbalk
Dat is vreemd. Ik liet een collega van de IT-afdeling meelezen, die geeft de suggestie om de geschiedenis van Firefox te wissen. Dit doe je als volgt: via de 3 streepjes rechtsboven (Menu openen) kies je voor 'Opties', 'Privacy', en dan bij 'Geschiedenis' de optie 'Uw recente geschiedenis wissen'. Kun je inloggen als je daarna de browser sluit en opnieuw opstart?
Ja, het werkt weer!!! Top!! Had eerder al wel de cookies verwijderd maar gebruik de recente geschiedenis nog wel eens voor een tabblad herstel dus die had ik laten staan. Bedankt voor de hulp!!

Groetjes,
Bianca
Fijn, daar ben ik blij om. Gebruik je de mobiele app al? Dan heb je in het vervolg meer mogelijkheden om je bankzaken te regelen.
Ja die gebruik ik wel, maar overboekingen e.d. vind ik op de pc toch handiger 😉 Groter scherm, beter overzicht en een normaal toetsenbord 🙂
Ik heb nog steeds een storing ik wordt naar een verkeerde URL doorgestuurd als ik sns.nl intik.
Ik heb nog wel een oude link gevonden en die werkt wel.
Hoi FotoGuy,

Welkom op de community en wat goed dat je een oplossing hebt gevonden. Ik word doorgestuurd naar de juiste pagina als ik sns.nl in de adresbalk invul. Welke browser gebruik je en welke melding zie je?
Hoi Dennis,

Ik gebruik Firefox en Chrome.

Groeten Guy
Badge +2
Vaak helpt het als je de cookies en de geschiedenis verwijderd. Als je dit doet en daarna de browser sluit en weer opent, dan moet het lukken. Een andere optie is Internet Explorer gebruiken.
Het is gelukt, ik heb gisteren nog even door de forumberichten gekeken en de cookies en geschiedenis verwijderd.
Bedankt allemaal.
Badge +2
Fijn om te lezen dat dat de oplossing is. Graag gedaan en alvast een mooi weekend 🙂

Reageer